اخبار داغ

در شهرری برگزار شد؛

مراسم «یاد یاران» با حضور رزمندگان و فرماندهان دوران دفاع مقدس+تصاویر

مراسم «یاد یاران» با حضور رزمندگان و فرماندهان دوران دفاع مقدس+تصاویر
مراسم «یاد یاران» با حضور پیشکسوتان، رزمندگان و فرماندهان ادوار گذشته لشگر ۱۰ حضرت سیدالشهدا(ع) و تعدادی از نمایندگان مجلس و ائمه جمعه شهرستان های استان تهران در ستاد سپاه سیدالشهدا(ع) برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آفتاب ری، مراسم «یاد یاران» برای ششمین سال متوالی با حضور پیشکسوتان، رزمندگان و فرماندهان ادوار گذشته لشگر ۱۰ حضرت سیدالشهدا علیه السلام و تعدادی از نمایندگان مجلس و ائمه جمعه شهرستان های استان تهران و خانواده های معظم شهدا برگزار شد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آفتاب ری,

در این مراسم که در ستاد سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران برگزار شد، فرماندهان و رزمندگان دوران دفاع مقدس ضمن یادآوری خاطرات ایثار و مقاومت با یکدیگر دیدار و گفت‌و‌گو کردند و پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشا در ضیافت افطاری شرکت کردند. 

,

سردار علی نصیری فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا علیه السلام در این مراسم ضمن خیر مقدم به میهمانان، بیان کرد: خدا را شاکریم که برای ششمین سال توفیقی حاصل شد تا در پایان روز قدس میزبان همرزمان و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس باشیم. 

,

وی تصریح کرد: در روزهای پایانی ماه مبارک رمضان قرار داریم و حضور شما رزمندگان گرامی در این مراسم عطر دل انگیز روزهای دفاع مقدس را در این مجموعه جاری و ساری می‌کند. 

,

معاون هماهنگ کننده سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران به خبرنگار آفتاب ری گفت: طی فراخوانی از نیروهای لشگر 10سیدالشهدا در این مراسم دعوت کرده‌ایم تا ضمن تجدید خاطره، دیداری با هم داشته باشند.

,

وی افزود: این برنامه هر سال بصورت ضیافت افطاری در روز قدس اجرا می شود و رزمندگان و فرماندهان ادوار گذشته خاطرات خود را مرور کرده و در خصوص مسائل خود گفت‌و‌گو می‌کنند.

,

زنگنه بیان کرد: هدف اصلی برنامه این است که به پاس خدماتی که این دوستان در گذشته داشته‌اند، احترام گذاشته و قدردان ایثار و رشادت‌هایشان باشیم. 

,

معاون هماهنگ کننده سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران تصریح کرد: در برنامه هایی مانند راهیان نور این دوستان به عنوان راوی در اردو شرکت می‌کنند و در امور دیگر نیز از تجربیات این افراد در اتاق فکر استفاده می‌شود. 

,

, , , , , , , , ,

, , , , ,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه