اخبار داغ

گزارش /

مسجد امام حسین(ع) روستای سربیشه دیشموک نیازمند خیران/مسجدی که خیری از مسئولان هم ندید+تصاویر

مسجد امام حسین(ع) روستای سربیشه دیشموک نیازمند خیران/مسجدی که خیری از مسئولان هم ندید+تصاویر
این مسجد هم اکنون فاقد حیاط ، سرویس بهداشتی، انبار، سیستم های گرمایشی و سرمایشی بوده که نیازمند کمک مالی و همت مسؤلین متولی امر اداره اوقاف و خیرین می باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه،  دهیار روستای سربیشه، ضمن تقدیر و تشکر از مسولین شهرستانی و استانی و بخشدار دیشموک که همیشه پیگیر مشکلات بخش و روستاها بوده است، گفت:  الحق مشکلات بخش با روی کار امدن وی؛ یکی پس از دیگری برطرف شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه,

علی رامین دهیار روستای سربیشه تصریح کرد: مسجد امام حسین (ع)روستایی سربیشه علیا توسط گروه جهادی وکمک های مردمی ساخته شده است.

,

, ,

وی اضافه کرد: این مسجد هم اکنون فاقد حیاط ، سرویس بهداشتی، انبار، سیستم های گرمایشی و سرمایشی بوده که نیازمند کمک مالی و همت مسؤلین متولی امر اداره اوقاف و خیرین می باشد.

,

, ,

از مسولین و کسانی که می توانند اقدامی جهت برطرف شدن نواقصات این مکان مقدس نمایند درخواست مساعدت مالی جهت تکمیل این مکان مقدس،  می شود.

,

, ,

با شماره iهمراه ۰۹۱۷۷۴۴۱۷۰۳ علی رامین دهیار روستایی سربیشه تماس حاصل نمایید.

,

روستایی سربیشه علیا در ده کیلومتری شهر دیشموک از توابع کهگیلویه قرار دارد ودر مسیر ارتباطی بیش از بیست روستا و جاده خوزستان واقع شده است و قریب چهارصد نفر جمعیت دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه