اخبار داغ

در ایام تابستان صورت می‌گیرد؛

همکاری سازمان راهیان نور سپاه تهران و باغ موزه دفاع مقدس

همکاری سازمان راهیان نور سپاه تهران و باغ موزه دفاع مقدس
غیاثوند گفت:اعزام های پیش بینی شده به مناطق مناطق عملیاتی در استان های کرمانشاه و ایلام با همکاری باغ موزه دفاع مقدس شهرداری تهران صورت می گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کوله بار؛  احمد غیاثوند مسئول اردویی راهیان نور سپاه محمدرسول الله تهران در گفتگو با کوله باراظهارداشت:از یک ماه گذشته، دستور العمل اعزام های راهیان نور غرب و شمالغرب به رده های مجری در نواحی و حوزه  ها ابلاغ گردید تا در زمان های مقرر اعزام های خود را به مناطق عملیاتی غرب و شمالغرب انجام دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی با بیان اینکه  اعزام های پیش بینی شده به مناطق مناطق عملیاتی در استان های کرمانشاه و ایلام با همکاری باغ موزه دفاع مقدس شهرداری تهران صورت می گیرد اظهار داشت:سایر اعزام ها به صورت مستقل توسط اردویی راهیان نور سپاه محمد رسول الله به یادمان و مناطق عملیاتی  در شمالغرب انجام می شود.
,
 
,
غیاثوند افزود:بیشترین افراد اعزام شده در این اردوهای راهیان نور اقشار عمومی و بسیج مساجد و محلات هستند.
,
 
,
مسئول اردویی راهیان نور سپاه محمدرسول الله تهران در ادامه خاطر نشان کرد:اولین اعزام به تعداد 120 نفر به شمالغرب خواهد بود که بعد از ماه مبارک رمضان صورت خواهد گرفت.
,
 
,
وی در پایان با بیان اینکه بیش از 6000 نفر درمراحل مختلف به مناطق عملیاتی غرب و شمالغرب اعزام خواهند شد،خاطر نشان کرد:این افراد شامل کسانی میشوند که از قبل از طریق مراجعه به مدیریت هاو واحد های راهیان نوردر سطح نواحی و حوزه ها ثبت نام نموده اند.
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه