اخبار داغ

نماینده مردم قاینات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی:

ضعف مدیریت مهم ترین عامل برزمین ماندن امورات مردم/ سیاست بهانه ای برای از زیر کار در رفتن مدیران است

ضعف مدیریت مهم ترین عامل برزمین ماندن امورات مردم/ سیاست بهانه ای برای از زیر کار در رفتن مدیران است
نماینده مردم قاینات و زیرکوه در مجلس با تاکید براین موضوع که پرداختن به حواشی برای قاینات سم است واین که کم کاری مدیران را به صحنه مردمی بکشانیم کار درستی نیست وما تذکرات را هم به مدیران ومسئولین بالادست می دهیم گفت:متاسفانه سیاست بهانه ای برای اززیر کاردر رفتن مدیران است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازنسیم قائن ،فرهادفلاحتی نماینده مردم قاینات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی در نشست خبری با اصحاب رسانه بااشاره به حوادث اخیر در کشوروحرکت بسیار شایسته سپاه  گفت: سیلی سپاه و نیروهای مسلح به دشمنان و تروریست ها نشان داد که صحبت از توان موشکی و اقتدار نظامی ما در حد حرف و شعار نیست و امنیت کشور خط قرمز ما بوده و قابل مذاکره نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسیم قائن,

اتحاد و انسجام نیروها در داخل کشور مظهری از لطف و رحمت خداوند

, اتحاد و انسجام نیروها در داخل کشور مظهری از لطف و رحمت خداوند, اتحاد و انسجام نیروها در داخل کشور مظهری از لطف و رحمت خداوند,

وی با اشاره به حوادث تروریستی اخیر گفت : هدف تروریست ها و دشمنان از طراحی عملیات کور در تهران ، ضربه زدن به نظام و از بین بردن امنیت پایدار کشور بود.
این نماینده مجلس با اشاره به عملیات تروریستی در مجلس شورای اسلامی افزود : قصد آنها انجام عملیات تروریستی در صحن مجلس شورای اسلامی بود ، اما اوج اقتدار نظام اسلامی این است که حتی هنگام عملیات تروریستی هیچ خللی در دستور کار مجلس پیش نیامد و برنامه های نمایندگان و مجلس به صورت عادی ادامه پیدا کرد.
وی با اشاره به موضع گیری مسئولان از تمام جناح های سیاسی در رابطه با حوادث اخیر اظهار کرد : اتحاد و انسجام نیروها در داخل کشور مظهری از لطف و رحمت خداوند است.

,
,
,

فلاحتی بیان داشت:دشمنان سیلی این حادثه را در پرتاب شعارها درک کردند وفهمیدند که وقتی جمهوری اسلامی حرفی می زند به شعار نیست ودر عمل هم آن را نشان می دهد.

,

دولت مردان پیشنهاد بیمارستان دوم را ندادند

, دولت مردان پیشنهاد بیمارستان دوم را ندادند, دولت مردان پیشنهاد بیمارستان دوم را ندادند,

وی سپس در ادامه در پاسخ به سوال خبرنگاران در خصوص بیمارستان دوم قاین وپادگان که برخی از ادامه کار اظهار ناامیدی دارند گفت: مجوز بیمارستان گرفته شده است وردیف اعتباری گرفته است اما تخصیص اعتبار نداشته است وتا زمانی که از سمت دولت اعتباری به این پروژه تخصیص نیابد ما شاهد هیچ اقدامی برای بیمارستان نخواهیم بود.

,

نماینده مردم قاینات وزیرکوه گفت:راه حل این اقدام  هم این بود که ازطریق استانداری پیگیری وپیشنهاد پروژه  در زمانی که اعتبارات مجلس بسته می شود داده می شد که این اتفاق نیفتاد.

,

وی افزود:از سوی نماینده پیگیرهای زیادی صورت گرفت ومکاتبات فراوانی انجام شد وهمه موارد مستند موجود است ومتاسفانه این پروژه از سوی دولت در زمان بسته شدن اعتبارات در مجلس پیشنهاد داده نشدوعملا به خاطر نبود پیشنهادمبلغ بودجه  از سوی دولت در سال 96نمی توان کاری انجام داد.

,

 

,

, ,

بحث حذف پادگان قاین مطرح نیست

, بحث حذف پادگان قاین مطرح نیست, بحث حذف پادگان قاین مطرح نیست,

فلاحتی در خصوص پادگان قاین که زمزه حذف  آن از سوی برخی مسئولین به گوش می رسد  نیزگفت: این یک پروژه ملی است واعتبار ملی دارد وطبق صحبتی که قبلا با وزیر دفاع داشته ایم ومکاتباتی که انجام شد قول هایی برای این پروژه را داده اند

,

وی افزود:زمزمه هایی مبنی بر متوقف شدن پادگان قاین بود که با صحبت های انجام شده با معاون پارلمانی وزارت دفاع بحث تغییر یا حذف پادگان مطرح نیست وبه دلیل کمبود اعتبارات سازندگی اندک است

,

براساس آخرین  صحبت ها با مسئولین وزارت دفاع در اصل پادگان حرفی نیست وپیگیر اعتبار ات ملی درمرکز خواهم بود.

,

درادامه نشست خبری خبرنگاران در خصوص وظایف نماینده در مورد مسائل شهرستان واقدامات انجام شده در طی یکسال از نمایندگی وی خواستار برنامه های اجرایی نماینده شهرستان شدند.

,

فلاحتی باشاره به وظایف تعریف شده نمایندگان گفت:کار نماینده علاوه برقانون گذاری نظارت هم هست

,

اما یک وظیفه دیگر طبق روال برای نمایندگان در سطح کشور تعریف شده است وآنهم پیگیری های پروژه های برزمین مانده شهرستان است

,

نماینده مردم قاینات وزیرکوه درادامه گفت:در طول یک سال گذشته حرکت اصلی که وظیفه نماینده بوده است اتفاق افتاده است ومهم ترین وظیفه در برنامه ششم توسعه در مجلس محقق شد

,

برنامه ششم توسعه تمامی تکالیف دولت در امورات  متعدد مشخص می کند که اگر هردولتی روی کار باشد وآن را اجرا کند منجر به عمران وآبادانی وتوسعه در سطح کشور به نحو مطلوبی می شود

,

وی افزود:مجلس ،برنامه ششم توسعه را بادقت وذکاوت بررسی کرد و20ماده پیشنهاد دولت را به بالغ بر120ماده رساند

,

این نماینده مجلس گفت:برنامه بودجه سال96یکی از مهم ترین کارهای مجلس بود.ا فزایش سهم مناطق محروم از 2 درصد درآمد نفتی به 3 درصد ، اختصاص 33 درصد مالیات بر ارزش افزوده به مناطق محروم وکمتربرخوردار و استفاده از صندوق توسعه ملی در آبرسانی ، مرمت قنات و کانال گذاری و .....در راستای خدمت رسانی به مناطق محروم بوده است.

,

وی ادامه داد: یکی از اقدامات نمایندگان در مجلس در خصوص پرداخت مالیاتها بود که با پیگیری های نمایندگان به خصوص نمایندگان مناطق محروم کم برخوردار،تفاوت مالیاتی در مناطق محروم ومناطق برخوردار در قانون برنامه لحاظ شد واین قانون به نفع مناطق محروم برای سرمایه گذاری وایجاد اشتغال است.

,

فلاحتی با اشاره به افزایش دو برابری بودجه استان افزود : پیگیری امورات برعهده دولت مردان در استان وشهرستانهاست و مسئولان استان باید پیگیر جذب و تخصیص بودجه و توزیع عادلانه آن درسطح استان باشند.

,

به مسائل شهرستان دید کارشناسی داشته باشیم نه سیاسی

, به مسائل شهرستان دید کارشناسی داشته باشیم نه سیاسی, به مسائل شهرستان دید کارشناسی داشته باشیم نه سیاسی,

وی درادامه گفت:اگر با دید کارشناسی ودقیق نه دید سیاسی به مسائل توجه  شود هم اقدامات نمایندگان دیده خواهد شد که وظایف خودرا در مجلس باید پیگیری کنند وهم زحمات وتلاش های مسئولین دولتی در استان وشهرستان برای مردم تشریح می شود.

,

 وی افزود: از آنجایی که نواقص ومسائلی  ومشکلاتی در شهر وجوددارد وازجمله پروژه های برزمین مانده که از دولتهای نهم ودهم ویا پروژه های دولت یازدهم است قطعامردم باید پیگیر باشند که چرا پروژه ها تکمیل نشده است وچرا اعتبارات ان تخصیص نیافته است؟

,

وی گفت: برخی از پروژه های برزمین مانده در شهرستان گاها با شناختی که داشته ایم پیگیری شده است ودراین مدت از کمتر مجموعه ای برای پیگیری پروژه ها مکاتبه ای با نماینده شهرستان شده است واین ضعفی است که از طرف مسئولین ملموس است وامیدواریم من بعد این با تعامل بیشتری که بین مدایران ادارات ونهادها اتجام می شود این مسائل هم محقق شود

,

 

,

فلاحتی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به دیدار نمایندگان مجلس با رییس جمهوری گفت : صحبت های نوید بخش و بشارت های خوبی در اظهارات آقای روحانی بود و قطعا شرایط تعامل نمایندگان با دولت دوازدهم بهتر خواهد شد و مردم نتایج شیرین تری از خدمت رسانی را خواهند چشید.

,

وی افزود:دولت به این نتیجه رسیده است که ضعف عملکردها ودیدگاههای خارج از عرف سیاسی در صحنه داخلی منجر به اختلاف رای شده است وبایداین اصلاح وتبیین شود.

,

 

,

, ,

فلاحتی بااشاره به انتخابات ریاست جمهوری گفت:آمار واطلاعاتی که ازصندوق های رای به دست آمد گویای این مسئله بود که در استانهایی که محرومیت مضاعفی داشتند به خاطر ضعف در مدیریت باعث ریزش رای شدند واصلاح این موضوع را رئیس جمهور مطرح کردند.

,

وی گفت:انتظار این که مدیرانی غیرهمسوی دولت در هرعرصه ای گذاشته شود راما نداریم اما مدیری مدیر است که با هرگرایش سیاسی مبنای خدمتش را نسبت به مردم تلاش ومجاهدت وصداقت وشفافیت  بگذارد.

,

فلاحتی درادامه گفت:در دولت دوازدهم قطعا تعامل نمایندگان با دولت بیشتر خواهد بود ومسئولینی هم که روی کار بیایند با دید رشد تعاملی با نمایندگان درهمه حوزه ها چه شوراها وچه نمایندگان مجلس خواهند بود وشاهد نتایج شیرین تری از خدمات خواهیم بود.

,

نماینده مردم قاینات وزیرکوه یکی دیگر از برنامه های مجلس شورای اسلامی را توجه به صنایع دستی اعلام کرد وگفت: وصوبات خوبی گرفته است اماهنوز ابلاغ نشده است وامید است با ابلاغ این برنامه شاهد رونق بخش صنایع دستی در استان وبه خصوص شهرستان قاینات باشیم.

,

 

,

فلاحتی در پاسخ به سوال خبرنگاری در خصوص لیست هایی که برای شورا ها  در برخی نقاط کشور ارائه شده است وحتی بودجه های میلیاردی هم برای حضور در لیست داده شده است گفت: مشکلات زیادی در صحنه انتخابات شوراها هست  وشورا یک نهادغیر سیاسی است ودراین دوره از شوراها در همه گروهها فضای سیاسی را غالب کردند واین یک ضعف قانونی دارد.

,

وی افزود:یک سری نواقصی در انتخابات شوراها بود که با امضای نمایندگان به مجلس ارائه شد ومهم تر این است که لایحه  انتخابات باید توسط دولت به مجلس ارائه شود که با گذشت 4سال از دولت وزیر کشور این لایحه را ارائه نکرده است واگر لایحه جامع انتخابات از طرف دولت به مجلس ارائه شود قطعا نواقص انتخاباتی که وجود دارد رفع خواهد شد.

,

 

,

, ,

پرداختن به حواشی برای پیشرفت شهرستان مضراست

, پرداختن به حواشی برای پیشرفت شهرستان مضراست, پرداختن به حواشی برای پیشرفت شهرستان مضراست,

نماینده ردم قاینات وزیرکوه در خصوص تعامل بین نماینده ومدیران عالی شهرستان ومدیران ادارات گفت:پرداختن به حواشی برای پیشرفت شهرستان مضر است و توجهی به حاشیه سازی برخی افراد نداریم، اگر منافع مردم در خطر باشد به بحث تغییر در مدیران ورود پیدا خواهیم کرد.

,

وی افزود:برای حل مشکلات شهرستان وپیگیری پروژه های برزمین مانده اگر در کنار هم باشیم قویا به نفع مردم وشهرستان است واگرهم برخی  نمی خواهند در کنار نماینده باشند، ما وظیفه خودمان را انجام می دهیم وکم کاری نخواهیم کرد وهمه پیگیری هایی که تاکنون داشته ایم مستند موجود است

,

فلاحتی در خصوص انتقاداتی که گاها از سوی نماینده شهرستان به دولت می شود، اظهار کرد : اگر انتقادی به دولت می شود قطعا برای رفع و رجوع امور مردم بوده و است و نمایندگان در حمایت از دولت در خدمت رسانی به مردم از هیچ گونه تلاش و کوششی فروگذار نخواهند کرد.

,

وی افزود:درطول یک سال گذشته بیشترین تعامل را با وزرای دولت یازدهم داشته ایم ودر طول این مدت هیچ مسئله ای در شهرستان به دلیل نقد بردولت ایجاد نشده است بلکه مورد توجه بیشتری قرار گرفته است وجالب توجه این است کارازسوی نماینده  تا مرحله ای که باید به نتیجه میرسید پیش میرود ودرمرحله شهرستانی واستانی به دلیل ضعف مدیران در پیگیری ها نتیجه نداده است

,

وی با طرح این سوال که آیابعد از گرفتن دستور یک موضوع از وزیر توسط نماینده ، وظیفه استاندار وفرماندار نیست که پیگیری مسائل شومد گفت:در مباحث شهرستان چه موضوعی از سوی فرماندار مطرح شده است که نماینده پیگیر نشده است؟

,

سیاست بهانه ای برای از زیر کاردررفتن مدیران

, سیاست بهانه ای برای از زیر کاردررفتن مدیران, سیاست بهانه ای برای از زیر کاردررفتن مدیران,

در خصوص پروژه های شهرستان لطفا سوال شود تاکنون چه پیگیری هایی را فرماندار از نماینده خواستار شده است که با فلان وزیر مطرح شود وکاری انجام نشده است

,

قطعا تا به حال یک مورد از سوی فرماندار برای پیگیری هنوز مطرح نشده است.

,

وی درپایان با تاکید براین موضوع که پرداختن به حواشی برای قاینات سم است واین که کم کاری مدیران را به صحنه مردمی بکشانیم کار درستی نیست وما تذکرات را هم به مدیران ومسئولین بالادست می دهیم گفت:متاسفانه سیاست بهانه ای برای اززیر کاردر رفتن مدیران است

,

 

,

نماینده مردم قاینات وزیرکوه با اعلام این خوش خبری که انتقال آب  ازعمان به استان درحال انجام است گفت:در پیگیری های انجام شده توسط نمایندگان مناقصه این پروژه در حال برگزاری است وبه زودی مناقصه آن انجام می شود .

,

وی در خصوص راه آهن گفت: این پروژه  در بحث اعتباری مشکل دارد واز طریق واگذاری به بخش خصوصی کارهایی انجام شده است وبه زودی نتیجه اعلام خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه