اخبار داغ

نجات معجزه آسای کودک 3ساله لنده ای از درون چاه 4 متری

نجات معجزه آسای کودک 3ساله لنده ای از درون چاه 4 متری
کودک سه ساله لنده ای پس از سقوط در چاه چهار متری متروکه به طور معجزه آسای با حضور جوانان خیابان شهید باهنر(مور) لنده نجات یافت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی خبرلنده، شب گذشته حدود ساعت 20 کودکی سه ساله که در خیابان شهید باهنر شهر لنده مشغول بازی با سایر دوستانش بود به درون چاه متروکه 4متری سقوط می کند که با اطلاع دوستان این کودک و حضور به موقع جوانان خیابان شهید باهنر(مور) شهرلنده این کودک به طور معجزه آسای نجات پیدا می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه اطلاع رسانی خبرلنده,

در این حادثه خوشبختانه به دلیل اقدام فوری جوانان این خیابان هیچ گونه آسیبی به این کودک سه ساله نرسید و صیح و سالم می باشد.

,

این اقدام که باعث نجات جان کودک سه ساله لنده ای از سوی جوانان خیابان شهید باهنر(محله مور) صورت گرفته  قابل تحسن می باشد و این بار نیز شاهد روحیه ایثارگرایانه در بین مردم این شهرستان بودیم.

,

به هرحال به جهت جلوگیری از تکرار چنین حوادثی لازم است خانواده ها و شهرداری نسبت به شناسائی چنین اماکن خطرناکی که امکان هرگونه خطر جانی برای شهروندان را در بر دارد اقدام عاجل صورت گیرد تا خدای ناکرده از تکرار حوادث ناخوشایند پیشگیری شود.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه