اخبار داغ

در معارفه کادر فنی تیم فوتبال هنرمندان البرز مطرح شد؛

پیوند فرهنگ و ورزش موجب سلامت جامعه در البرز می شود/تیم فوتبال هنرمندان استان البرز، پیشرو در بازی های خیرخواهانه کشور

پیوند فرهنگ و ورزش موجب سلامت جامعه در البرز می شود/تیم فوتبال هنرمندان استان البرز، پیشرو در بازی های خیرخواهانه کشور
مراسم معارفه کادر فنی تیم فوتبال هنرمندان استان البرز با حضور مدیر کل ارشاد و معاون اداره کل ورزش و جوانان استان البرز برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از البرز ۲۴، روز گذشته ۲ تیرماه مراسم معارفه کادر فنی تیم فوتبال هنرمندان استان البرز در ورزشگاه شریعتی واقع در میدان استاندارد با حضور مدیر کل ارشاد و معاون اداره کل ورزش و جوانان استان البرز برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, البرز ۲۴,

در ابتداى مراسم صابر روشن مدیرعامل باشگاه فرهنگى و ورزشى هنرمندان استان البرز ضمن عرض خیرمقدم به هر ٢عزیز و تقدیر و تشکر از مربیان قدیم تیم فوتبال هنرمندان البرز خیرمقدم خود را به آقاى على رضالو عرض کرد. پس از توضیحات مدیرعامل باشگاه هنرمندان درخصوص اصل فعالیت خیریه باشگاه از على خیلدار مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامى استان البرز دعوت به صحبت کرد.

,

على خیلدار در در قسمت اول سخنان خود با بیان اینکه روز قدس یادگار ارزشمندی است که از امام خمینی کبیر بجا مانده و به فرموده مقام معظم رهبری مسئله فلسطین مسله اول جهان اسلام است گفت: امروز فلسطین نمادی از مظلومیت و ایثار است و ما مردم ایران در کنار مسلمانان جهان و دوش به دوش همه ازادگان جهان پا میدان مبارزه گذاشته و همانند دفاع از مرز ایران اسلامی هر وفتی رهبر انقلاب صلاح بداند از مرزهای فلسطین نیز دفاع خواهیم کرد و هنرمندان استان البرز در روز جهانی قدس در کنار همه مردم به خیابان امده و با شعار انزجار از ظلم و ستمگران غرب و شرق بار دیگر با ارمانهای انقلاب تجدید میثاق نمودند.

,

على خیلدار ضمن عرض تبریک پیشاپیش عید سعید فطر از همه دست اندرکاران این باشگاه فرهنگی و ورزشی تشکر کرد و افزود: امروزه دو مقوله ورزش و هنر در بین مردم جهان از جایگاه بالایی برخورداراست. و این دو مقوله زبان بین المللی جهانی است. حال که شما توانسته اید ابن دو مقوله را باهم ترکیب کنید موفقیت بزرگی را کسب نموده اید و میتوانید مخاطبان زیادی از بین مردم برای خود داشته باشید.

,

در ادامه مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان البرز به باشگاه هنرمندان قول داد تا مادامى که در این جایگاه خدمت میکند از هیچ فعالیتى براى پیشرفت و اعطلاى فرهنگ و هنر استان
کوتاهى نکرده و تا حد امکان باشگاه فرهنگى و ورزشى هنرمندان استان البرز را حمایت خواهد کرد.

,
,

رضا کریمی از عوامل این تیم انتخاب غنی زاده به عنوان مربی فنی تیم را به واسطه حضور وی در لیگ ۲ دانست و گفت: رضا لو نیز از مربیان خوشنام استان البرز است و با توجه به روزمه درخشان وی به عنوان سرمربی تیم معارفه شد.

,

در ادامه رضالو سرمربی تیم فوتبال باشگاه هنرمندان استان البرز ضمن تشکر از حضور مسئولین گفت: امیدوارم بتوانم پاسخ اعتماد مدیرعامل باشگاه هنرمندان،اعضای تیم و کادر فنی را بدهم و تمام تلاش خود را برای ارتقا فوتبال هترمندان در البرز به کار خواهم گرفت و امیدوارم در کنار یکدیگر لحظات خوبی را رقم زده و از ورزش فوتبال لذت ببریم.

,

معاون مدیر کل ورزش و جوانان نیز ضمن تبریک به علی خیدلر به واسطه انتخاب ایشان به عنوان مدیر کل ارشاد استان البرز گفت: ورزش و هنرمندان ۲ جامعه هدف هستند و بیشترین اثرگذاری را در میان مردم دارند چرا که گاها نمی توان مفهومی را در یک سخنرانی طولانی انتقال داد اما اجرای یک هنرمند در صحنه می تواند بیشترین تاثیر را به همراه داشته باشد.

,

شمیرانی جامعه هنرمندان را الگوی جوانان دانست و افزود: نگاه جوانان به هنرمندان و ورزشکاران است لذا این دو قشر می توانند هر حرکت خوبی را در جامعه نهادینه کنند.

,

وی با تاکید بر اینکه امروز خوشحالیم که اعضای تیم فوتبال البرز ورزشکار و هنرمند هستند اظهار داشت: با اعلام صابرروشن مدیرعامل باشگاه مبنی بر علاقه تیم بواسطه تمرین در زمین چمن اداره ورزش استقبال کرد و امیدواریم بتوانیم همکاری گسترده تری در حوزه ورزش و جوانان برای اعتلای البرز داشته باشیم.

,

معاون مدیر کل ورزش و جوانان البرز در خاتمه با اشاره به اینکه باشگاه فرهنگى و ورزشی هنرمندان البرز مستعد فعالیت های درخور برای قشر جوان است خاطر نشان داشت: امیدواریم پیوند فرهنگ و ورزش بتواند جامعه ای سالم را از لحاظ روحی و جسمی در البرز به ارمغان آورد.

,

در ادامه مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی هنرمندان البرز حضور مربیان شایسته در این تیم را مثبت ارزیابی کرد و گفت: سال گذشته توانستیم تیم فوتبال هنرمندان کشور را که ۸ سال بدون شکست قهرمان جهان بود با شکست از البرز بدرقه کنیم.

,

صابر روشن با تاکید بر اینکه چشم انداز خوبی برای تیم فوتبال هنرمندان البرز و در کلان باشگاه هنرمندان متصور است افزود: امیدوارم بتوانیم در سال جاری بازی تدارکاتی با پرسپولیس نیز داشته باشیم.

,

غنی زاده مربی فنی تیم نیز با اشاره به اینکه سال گذشته در البرز غریب بودیم و دریغ از نیم نگاهی از سوی مسئولین به این تیم گفت: امیدوارم با حضور امروز مسئولین و امکاناتی که در اختیار تیم است بتوانم مسئولیت خطیری که در عرصه ورزش و هنر دارم به خوبی انجام داده و موفقیت های ارزنده ای کسب کنیم.

,

وی افزود: اگرچه بازی های ما به جای قهرمانی جنبه خیرخواهی دارد افزود: امیدواریم در استان البرز موثر ظاهر شویم.

,

شایان ذکر است در خاتمه اعضای تیم با اعلام اینکه همه مطابق دستورات دینی اسلام از مظلوم دفاع خواهند کرد به مناسبت روزجهانی قدس هر گونه اقدامی که این حرکت عظیم جهانی را تحت شعاع قرار دهد محکوم کرده و ابزار انزجار خود را از رژیم غاصب صهیونیستی نشان دادند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه