اخبار داغ

ای‌بی‌سی‌نیوز گزارش داد

موشک‎های قدر ایران به راحتی اسرائیل و پایگاه‌های نظامی آمریکا در منطقه را هدف قرار می‌دهند

موشک‎های قدر ایران به راحتی اسرائیل و پایگاه‌های نظامی آمریکا در منطقه را هدف قرار می‌دهند
پایگاه خبری ای‌بی‌سی‌نیوز در گزارشی ضمن پوشش حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس موشک‎های دوربرد ایران را تهدیدی برای رژیم صهیونیستی و آمریکا دانست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پایگاه شبکه خبری «ای‌بی‌سی‌نیوز» در گزارشی ضمن اشاره به حضور گسترده مردم ایران در راهپیمایی روز قدس و نمایش نمونه‌های موشک‎های ایرانی نوشت: موشکهای ایران به راحتی خاک اسرائیل و پایگاه‌های نظامی آمریکا در منطقه را هدف قرار می‌دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
ایران
, ایران,
 
,
بنا به این گزارش مردم ایران روز جمعه به منظور محکومیت اشغال سرزمین فلسطینی از سوی اسرائیل در سراسر این کشور به خیابان‌ها آمدند و شعار «مرگ بر اسرائیل» را سر دادند.
,
 
,
ای‌بی‌سی‌نیوز با اشاره به راهپیمایی مردم در تهران نوشت: مردم از مسیرهای مختلف شهر به سوی محل برگزاری نماز جمعه- دانشگاه تهران-راهپیمایی کردند و پرچم‌ها و آدمک‌های مقامات اسرائیلی را به آتش کشیدند و همچنین نمونه موشک‎های بالستیک ایرانی از جمله موشکی که چند روز پیش به سمت مواضع داعش شلیک شد به نمایش درآمد.
,
 
,
موشکهای ایران
, موشکهای ایران,
 
,
این پایگاه درباره موشک‌های ایرانی می‌افزاید: یکی از موشک‎هایی که ایران روز جمعه در راهپیمایی روز قدس به نمایش گذاشت، موشک «قدر» است که برد آن نزدیک به ۲ هزار کیلومتر است؛ ایران به راحتی می‌تواند با این موشک خاک اسرائیل و پایگاه‌های نظامی آمریکا در منطقه را هدف قرار دهد.
,
 
,
موشکهای ایران
, موشکهای ایران,
 
,
ای‌بی‌سی‌نیوز همچنین اشاره می‌کند که پس از پیروزی انقلاب اسلامی، مردم ایران هر ساله در آخرین روز جمعه ماه مبارک رمضان به خیابان‌ها می‌آیند و در دفاع از مردم فلسطین علیه اسرائیل و آمریکا شعار می‌دهند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه