اخبار داغ

رئیس پلیس راهور ناجا مطرح کرد

ظرفیت محدود جاده‌های منتهی به شهرهای شمالی/ ۳ برابر شدن حجم ترافیک جاده‌ها در ایام تعطیلات عید فطر

ظرفیت محدود جاده‌های منتهی به شهرهای شمالی/ ۳ برابر شدن حجم ترافیک جاده‌ها در ایام تعطیلات عید فطر
رئیس پلیس راهور ناجا گفت: ظرفیت جاده‌های منتهی به شهرهای شمالی کشور محدود است و شهروندان باید سفرهای خود در ایام عید سعید فطر را مدیریت کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار تقی مهری در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان گفت: در حال حاضر شاهد هستیم که طرح تابستانه پلیس با تعطیلات عید سعید فطر هم زمان شده و در این زمان بخش قابل توجهی از اقشار جامعه تصمیم می‌گیرند که به مسافرت روند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گروه جامعه, خبرگزاری میزان,
 
,
وی افزود: طی ۱۰ روزهای آینده، جاده‌های کشور روزهای پر ترددی را خواهند داشت و به خصوص در محورهای شمالی شاهد حجم قابل توجه ترافیک خواهیم بود. 
,
 
,
رئیس پلی راهور ناجا با اشاره به وضعیت ۳ جاده پر تردد کشور خاطرنشان کرد: در سه محور کندوان، فیروز کوه و جاده هراز به نسبت سایر مسیر‌ها تردد بیشتری از خودرو‌ها را شاهد خواهیم بود و با توجه به کوهستانی بودن این مسیر‌ها و ظرفیت محدود آن‌ها بدون شک در این محور‌ها با ترافیک شدید مواجه خواهیم شد. 
,
 
,
مهری ادامه داد: جاده‌های منتهی به شهرهای شمالی کشور ظرفیت حجم قابل توجه خودرو‌ها را نداشته و درخواست ما این است که شهروندان سفرهای خود را مدیریت کنند. 
,
 
,
وی از ۳ برابر شدن مدت زمان سفر شهروندان در تعطیلات عید سعید فطر به نسبت سایر زمان‌ها خبرداد و اظهارکرد: بدون شک مدت زمان سفر شهروندان در تعطیلات عید سعید فطر به نسبت سایر زمان‌ها ۲ تا ۳ برابر خواهد شد و به همین خاطر نیز لازم است افراد پیش از سفر از وضعیت جاده‌ها مطلع شوند. 
,
 
,
رئیس پلیس راهور ناجا از آمادگی کافی پلیس به منظور روان سازی مسیر‌ها در ایام تعطیلات عید سعید فطر خبرداد و تصریح کرد: مقرر شده در ایام تعطیلات عید سعید فطر از سایر بخش‌های انتظامی نیرو‌ها به کمک راهنمایی و رانندگی آمده تا با آمادگی کامل به شهروندان خدمت رسانی شود. 
,
 
,
مهری تاکید کرد: بدون شک در این زمان با کمک همه دستگاه‌های خدماتی از جمله سازمان راهداری، اورژانس، هلال احمر و امدادخودرو‌ها شهروندان برای تردد در جاده‌ها با مشکل مواجه نخواهند شد. 
,
 
,
وی با اشاره به شعار پلیس و درخواست مکرر نیرو‌ها از شهروندان به منظور سفری ایمن اذعان کرد: پلسی شعار "پرهیز از خطر آرامش در سفر" را برای یادآوری سفری ایمن در ایام تابستان برای شهروندان در نظر گرفته و انتظار داریم مردم نیز به این شعار عمل کنند. 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه