اخبار داغ

مدیرعامل سازمان سیما، منظروفضای سبزشهری شهرداری یاسوج:

تدارک شهرداری یاسوج برای استقبال و اسکان مسافران تعطیلات عیدفطر و تابستان

تدارک شهرداری یاسوج برای استقبال و اسکان مسافران تعطیلات عیدفطر و تابستان
مدیرعامل سازمان سیما، منظروفضای سبز شهری شهرداری یاسوج گفت : برای نخستین بار جهت اسکان مسافران و گردشگران عید فطر و تابستانی در بوستانهای این شهر گردشگری ظرفیت سازی و شده و شهرداری آماده استقبال از مسافران است .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس ؛ فرشاد صادقی روزشنبه درجمع اعضای ستاد سفرهای تابستانی شهرداری یاسوج افزود: براساس تدابیر اندیشیده شده برای اسکان هرتعداد مسافردر بوستان های شهری یاسوج شامل ولایت ، بانوان و چشمه نباتی مشکلی وجود ندارد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

وی اظهار داشت : درهمین راستا زیرساخت های رفاهی ، بهداشتی ،تفریحی و پذیرایی در بوستان های یاسوج تامین شده است .

,

مدیرعامل سازمان سیما ، منظر وفضای سبزشهری شهرداری یاسوج گفت : با برنامه ریزی انجام شده در بوستانهای یاسوج امسال 42 چشمه سرویس بهداشتی ساخته شده و 42 سرویس بهداشتی دیگر در دست اقدام است که تا پایان شهریورماه سال جاری به بهره برداری می رسد .

,

صادقی افزود : به منظور تامین نیازهای غذایی وخوراکی گردشگران ومسافران یاسوج صنوف مختلف در بوستانهای شهری ساماندهی شده وبرکارآنان نظارت می شود تا رضایت شهروندان حاصل شود .

,

مدیرعامل سازمان سیما، منظروفضای سبز شهری شهرداری یاسوج گفت : برای نخستین بارکلیه بوستانهای شهری دارای مدیریت مستقلی شدند .

,

وی اظهارداشت : افزایش رضایتمندی ، ارتقاء شاخص های نظارتی ، ساماندهی اسکان مسافران و تامین نیازهای اولیه مسافران از جمله اهدافی است که دراین طرح دنبال می شود .

,

صادقی افزود : هم اینک ستادهای اسکان درپارک های شهریاسوج شکل گرفته و آماده پاسخگویی به مسافران و گردشگران هستند .

,

وی ادامه داد : پس از بازدیدهای انجام شده از کلیه پارک های سطح شهر برخی از نیازها نظیر روشنایی پارک ها ، تعمیر آبخوری ها ، سرویس بهداشتی وتعمیر آبنماها در دستور کارقرار گرفته است .

,
صادقی ابراز امیدواری کرد : با اقدامات انجام شده زمینه رضایتمندی مسافران تابستانی فراهم شود .
,
 
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه