اخبار داغ

زن در حجاب مانند گوهر در صدف است

زن در حجاب مانند گوهر در صدف است
مدیر دفتر بسیج خواهران ناحیه شهرکرد گفت: حجاب و پوشش به عنوان یکی از اصلی ترین مظاهر فرهنگ در جامعه است و زن در حجاب مانند گوهر در صدف است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  بام ایران خبر ؛ اعظم موسوی مدیر دفتر بسیج خواهران ناحیه شهرکرد با اشاره به اینکه در دستگاه های فرهنگی اعم از دولتی و غیر دولتی یک نوع ولنگاری و بی اعتنایی در امر فرهنگ وجود دارد اظهار کرد:  این صحبت اگرچه اشاره به بخش خاصی از فرهنگ نداشته اما مطمئنا" حجاب  و پوشش به عنوان یکی از اصلی ترین مظاهر فرهنگ در جامعه خارج از آن قرار نمی گیرد.

وی با تاکید بر لزوم  دقت به این فرمایش و فرا رسیدن سالروز واقعه مسجد گوهر شاد و محله رژیم سواک رضاخانی به معترضین کشف حجاب در 21 تیرماه 1351 و به جمعیت پاسداشت اندیشه و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای فاجعه مسجد گوهر شاد و همه شهدای مسیر عفاف و پاکدامنی تصریح کرد:  از تاریخ 17/4/96 لغایت 23/4/96 به عنوان هفته عفاف و حجاب نامگذاری شده است.

موسوی ادامه داد: طبق ابلاغ وزارت کشور روز شمار هفته به شرح نامگذاری گردیده است که هریک از ادارات و سازمانها شروح وظایف خاص خود را در این هفته دارند.

وی اذعان داشت: شاخص ترین روز این هفته روز 21/4/96 چهارشنبه می باشدکه ابلاغ به گردهمایی و راهپیمایی تحت عنوان صیانت از حریم خانواده گردیده است.

موسوی هدف از برگزاری گردهمایی عفاف و حجاب را سه محور عنوان کرد و بیان داشت: ترویج سبک زندگی عفیفانه در سطح جامعه ، مقابله با هجمه های دشمن در رابطه با کشف حجاب زنان و فرهنگ سازی گفتمان سبک زندگی عفیفانه از اهداف برگزاری گردهمایی عفاف و حجاب است.

وی ادامه داد: ایجاد زمینه همکاری ، هم افزایی سازمان ها و نهادها و موسسه های مردم نهاد واکسنیه نمودن جامعه دینی و مذهبی در مسئله حجاب،  که بیشترین هشدار ما به خانواده است.

موسوی یادآور شد: امید است بتوانیم با همکاری و تعامل مانور عظیمی را در راستای حفظ و صیانت از خانواده خودمان داشته باشیم.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بام ایران خبر ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه