اخبار داغ

مدیرعامل آبفای شهری کهگیلویه و بویراحمد:

آب برخی شهرهای کهگیلویه و بویراحمد جیره بندی می شود/مردم تانکر ذخیره آب در پشت بام نصب کنند

آب برخی شهرهای کهگیلویه و بویراحمد جیره بندی می شود/مردم تانکر ذخیره آب در پشت بام نصب کنند
مدیرعامل آبفای شهری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در شهرهای یاسوج، مادوان، دهدشت، لیکک، سوق و چیتاب با مشکل کم آبی روبه‌رو هستیم گفت: در صورت عدم صرفه جویی در مصرف آب، شاهد جیره بندی آب در این شهرهای هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس علی لدنی نژاد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: انتظار می رود مردم شهر یاسوج برای نصب تانکر ذخیره سازی آب در پشت بام ساختمان‌ها اقدام کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس, علی لدنی نژاد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: انتظار می رود مردم شهر یاسوج برای نصب تانکر ذخیره سازی آب در پشت بام ساختمان‌ها اقدام کنند.,

وی عنوان کرد: برخی‌ها معتقدند چون شهر یاسوج و مادوان در کنار دو روخانه بشار و مادوان هستند نباید مشکل آب شرب داشته باشند در حالی به دلیل نبود تصفیه خانه امکان استفاده از یک لیتر آب این رودخانه ها به عنوان شرب وجود ندارد.

,

لدنی نژاد از انجام عملیات تعویض پمپ چاه شماره 3 چرام خبر داد و افزود: دبی آب چاه شماره  3 ایستگاه سپاه خنک چرام  به دلیل نقص فنی پمپ دچار کاهش آبدهی شده بود که با حضور کارشناسان شرکت آب و فاضلاب و بررسی‌های لازم عملیات تعویض پمپ این ایستگاه در دستور کار قرار گرفت.

,

وی با اشاره به اینکه با نقص فنی بوجود آمده در این ایستگاه حجم آبی خروجی از این چاه به 7 لیتر بر ثانیه کاهش یافته بود، بیان کرد: همین موضوع  مشکلاتی را در روند تامین آب بخشی از شهر چرام بوجود آورد.

,

مدیرعامل آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه هم اکنون آب مورد نیاز شهرروندان چرامی از طریق 3 حلقه چاه تامین می‌شود،  تصریح کرد:  با برنامه‌ریزی‌های  صورت گرفته تلاش می‌شود در تابستان امسال مانند سال‌های گذشته مشکلی در  زمینه تامین آب شهروندان چرام بوجود نیاید.

,

لدنی نژاد با اشاره به اینکه یکم تا هفتم تیرماه به نام هفته ملی آب نامگذاری شده است ادامه داد: با توجه به اهمیت مقوله آب و لزوم هم‌افزایی هرچه بیشتر در زمینه حفاظت و صیانت از منابع آبی برنامه های مختلفی در این هفته برگزار می‌شود.

,

وی تصریح کرد: رژه موتوری خوردروهای شرکت آب و فاضلاب در سطح شهر یاسوج، توزیع بروشورهای تبلیغی در زمینه  مصرف بهینه آب  شرب، نشست با تشکل‌های زیست محیطی و برگزاری نشست‌های تخصصی با موضوع صرفه‌جویی در مصرف آب شرب با  حضور زنان خانه‌دار و زنان شاغل از برنامه‌های شرکت آب و فاضلاب استان در این هفته است.

,

لدنی‌نژاد از انجام عملیات تجهیز و راه‌اندازی پمپاژ جدید ایستگاه تامین آب دمدره دهدشت خبر داد و افزود: عملیات تجهیز و راه‌اندازی پمپاژ جدید ایستگاه دمدره دهدشت در راستای پروژه تقویت آبرسانی  به شهر دهدشت و روستای اقماری انجام می‌شود.

,

وی با بیان اینکه این پروژه از سال 88 آغاز و هم اکنون بیش از 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد گفت: تقویت آبدهی ایستگاه پمپاژه دمدره و کاهش  اثرات تنش آبی را از مزایای انجام این پروژه است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه