اخبار داغ

۷۰۰۰ جوان فارغ التحصیل البرزی در طرح کارورزی شرکت کردند

۷۰۰۰ جوان فارغ التحصیل البرزی در طرح کارورزی شرکت کردند
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز گفت: تا کنون ۷۰۰۰ جوان فارغ التحصیل البرزی در طرح کارورزی فارغ التحصیلان در سایت این اداره کل ثبت نام کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ خلیلی مدیر کل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز در گفتگو با کرج رسانه گفت: با توجه به اینکه در کشور با انبوهی از فارغ التحصیلان بی مهارت مواجه هستیم طبق مصوبه برنامه ششم توسعه دولت نیز مکلف شد برای آشنایی جوانان تحصیلکرده بیکار با تولید و اشتغال این طرح را اجرایی کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کرج رسانه,

وی افزود: تا کنون ۷۰۰۰ نفر جوان فارغ التحصیل البرزی با مراجعه له سایت اداره کل عنوان متقاضی و ۵۵ کار آفرین و تولید کننده ثبت نام کرده اند.
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در ادامه گفت: افرادی که به عنوان کارورز ثبت نام کرده اند مشمول قانون کار و تامین اجتماعی نیستند و این افراد از ۴ تا ۹ ماه به عنوان کارورز خواهند بود و این اطمینان را به کار آفرینان می دهیم که بدون نگرانی کارورزان را جذب کنند زیرا تنها یک سوم حقوق از سوی دولت پرداخت می شود.
خلیلی در ادامه از مزایای این طرح برای صاحبان صنایع گفت: در این طرح آنان ۲ سال از معافیت بیمه سهم کارفرما معاف خواهند بود که طبق قانون ماهیانه ۲۳۰ هزار تومان خواهد بود و می تواند انگیزه خوبی برای کارفرمایان باشد.
وی در پایان افزود: در راستای اقتصاد مقاومتی یکی از تکالیف اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی تبیین کار شایسته و آموزش فرهنگ کار است و جزوات زیادی در سال های گذشته انتشار یافته و در اختیار کارگران و کارفرمایان گذاشته شده و براین باور هستیم که کارگران و کارفرمایان با اعتماد متقابل می توانند چرخه اقتصادی کشور را به حرکت در آورند و همکاری یکدیگر بیکاری را ریشه کن کننپ.

,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه