اخبار داغ

مدیر آموزش و پرورش سرپلذهاب:

رقابت یک هزار و ۸۰۰ دانش آموز در آزمون سراسری / شرکت کنندگان دختر بیشتر از پسران است

رقابت یک هزار و ۸۰۰  دانش آموز در آزمون سراسری / شرکت کنندگان دختر بیشتر از پسران است
مدیر آموزش و پرورش سرپلذهاب گفت: در آزمون سراسری سال ۱۳۹۶ تعداد یک هزار و ۸۰۰ نفر از شهرستان حضور دارند که تعداد دختران بیشتر از پسران می باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا روح اله عباسیان در گفتگو با خبرنگار بازی دراز، اظهار داشت: در کنکور سراسری سال 96 تعداد یک هزار 800 داوطلب سرپلذهابی همزمان با سراسر کشور در این شهرستان با هم به رقابت می پردازند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بازی دراز,

 

,

وی افزود: در رشته ریاضی12 داوطلب زن و 58 نفر مرد، رشته علوم انسانی 180 داوطلب زن و 73 نفرمرد، رشته علوم تجربی 730 داوطلب زن و617 نفرمرد، رشته زبان خارجی 69داوطلب زن و 31 نفر مرد و در رشته هنر30 داوطلب مختلط از زن و مرد در 15حوزه امتحانی در شهرستان سرپلذهاب در این آزمون باهم به رقابت خواهند پرداخت.

,

 

,

مدیر آموزش و پرورش شهرستان به زمان برگزاری آزمون داوطلبان گروه های ریاضی و علوم انسانی نیز اشاره و اظهار داشت: داوطلبان گروه ریاضی و علوم انسانی صبح روز پنجشنبه 15تیرماه جاری  در 3 حوزه امتحانی باهم رقابت می کنند.

,

 

,

وی تصریح کرد: داوطلبان گروه علوم تجربی صبح روز جمعه 16تیرماه جاری در 9 حوزه امتحانی و داوطلبان رشته زبان خارجی عصر روز جمعه16 تیرماه جاری در یک حوزه امتحانی با هم به رقابت می پردازند.

,

 

,

عباسیان خاطرنشان شد: آزمون داوطلبان گروه هنر درعصر روز شنبه 17تیرماه جاری در یک حوزه امتحانی برگزار می شود.

,

 

,

وی با بیان اینکه تعداد120نفر از عوامل اجرایی آموزش و پرورش سرپلذهاب مسئولیت برگزاری این آزمون را برعهده دارند، افزود: تمامی تمهیدات لازم نظیرسیستم سرمایشی،نظم و امنیت و محل برگزاری مناسب برای اجرای مطلوب و شایسته کنکور96 در شهرستان فراهم و همزمان با سراسر کشور داوطلبان این شهرستان برابر برنامه سازمان سنجش کشور در حوزه های تعیین شده در این آزمون شرکت خواهند داشت.

,

 

,

این مقام مسئول در پایان یادآور شد : زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون سراسری 96 متعاقباً اعلام خواهد شد.

,

 

,

شهرستان سرپلذهاب در غرب استان کرمانشاه دارای بیش از85هزارنفر جمعیت و 48کیلومتر مرز مشترک با کشورعراق دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه