اخبار داغ

شهردار نسیم شهر خبر داد:

گسترش ناوگان موتوری خدمات شهری

گسترش ناوگان موتوری خدمات شهری
شهردار نسیم شهر گفت: به منظور رسیدگی به ناوگان موتوری خدمات شهری و جایگزینی خودورهای نو با خودروهای فرسوده اقدامات موثری صورت گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه، محمداسماعیل جانعلی زاده مدیریت شهری نسیم شهر ضمن اشاره به گسترش ناوگان موتوری شهر، بیان داشت: در راستای لزوم رسیدگی به ناوگان موتوری خدمات شهری و جایگزینی خودروهای نو با خودروهای فرسوده اقداماتی انجام شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه,

وی در ادامه با بیان اینکه تلاش های زیادی برای بهبود شرایط ناوگان موتوری صورت گرفته است، گفت: در راستای انجام خدمات رسانی بهینه به شهروندان نسیم شهری، طی بازدید به عمل آمده از وضعیت خودروهای خدمات شهری، تصمیم بر آن شد تا طی برنامه ریزی‌های به عمل آمده و اخذ مجوز از شورای اسلامی شهر، موفق شدیم تعداد شش دستگاه خودروی نیسان را با اعتبار بالغ بر 000/000/960/1 ریال خریداری و وارد ناوگان موتوری خدمات شهری نمائیم.

,

جانعلی زاده همچنین با تاکید بر اینکه درر آینده طرح بهبود شرایط ناوگان موتوری شهر ادامه‌دار خواهد بود، تصریح کرد: به حول قوه الهی در نظرداریم در آینده نزدیک اقدام به خرید و تجهیز یک دستگاه ایسوزو 8 تن نمائیم.

,

وی در رابطه با نحوه استفاده از ایسوزوهای 8 تن، اظهار داشت: از این وسیله نقلیه برای استفاده و بهره برداری دومنظوره هم به عنوان جرثقیل و هم به عنوان بالابر در بخش ناوگان موتوری شهرداری نسیم شهر استفاده خواهد شد.

,

شهردار نسیم شهر در پایان به بازدیدهای مکرر و متعدد مجموعه مدیریت شهری از پروژه‌های عمرانی سطح شهر اشاره کرد، و خاطرنشان کرد: روند پیشرفت پروژه های عمرانی از سرعت خوبی برخوردار می باشد، و شهروندان نسیم شهری به زودی شاهد اتفاقات خوبی در سطح شهر خواهند بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه