اخبار داغ

طالبی:

رودر روی تیم‌های بزرگ با این سبک فوتبال، نتیجه خوبی نمی‌گیریم

رودر روی تیم‌های بزرگ با این سبک فوتبال، نتیجه خوبی نمی‌گیریم
بازیکن و سرمربی سابق تیم‌ملی فوتبال ایران اعتقاد دارد تیم کارلوس کی‌روش، عملکرد خوبی در دور مقدماتی جام جهانی روسیه داشت اما نباید ضعف حریفان را در کسب این نتایج مقتدرانه بی‌ثمر دانست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جلال طالبی بعد از اخراج عجیب تومیسلاو ایویچ یوگسلاو، روی نیمکت تیم ملی ایران در جام جهانی ۹۸ نشست و با این تیم خاطره انگیز مقابل آمریکا به پیروزی دست یافت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی سابقه حضور در جام جهانی به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال را دارا است و معتقد است تیم ملی باید با رویه تازه تر برای این مسابقات آماده کند تا نسبت به دوره های گذشته موفقیت بیشتری به دست آورد.

,

طالبی ، سرمربی سابق تیم ملی فوتبال در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس ورزشی تهران نیوز با اشاره به صعود مقتدرانه تیم کی‌روش به جام‌جهانی ۲۰۱۸  روسیه اظهار داشت: تیم ملی در مرحله مقدماتی جام‌جهانی نمایش قابل قبولی داشت اما نباید از یاد ببریم که حریفان‌مان نیز به شدت در این دوره ضعف داشتند، کره جنوبی بر خلاف انتظارها قدرت چندانی از خود نشان نداد و قطر که پنج سال دیگر میزبان جام جهانی است و بی‌شک برای قدرتمندتر شدن برنامه دارند و بازیکنان چند ملیتی زیادی در ترکیب خود داشت، به هم ریخته و ناهماهنگ ظاهر شد.

, تهران نیوز,

وی گفت: اگر تیم ما در روسیه و رویارویی با تیم‌های صاحب سبک، همانند مسابقه با ازبکستان به میدان برود بی‌شک نتیجه خوبی نخواهیم گرفت و در این مسابقات در جا خواهیم زد.

,

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال در ارتباط با سطح امکانات در اختیار کی‌روش عنوان کرد: فدراسیون فوتبال حداکثر ممکن امکانات را برای این مربی فراهم کرد، کی‌روش سال‌ها در منچستر یونایتد و رئال مادرید کار کرده و امکانات ما را ایده‌آل نمی‌داند، اما ما می‌دانیم این بهترین شرایط و امکاناتی بود که فدراسیون توان آن را داشت.

,

جلالی در پایان با انتقاد از درصد مالکیت توپ پایین تیم ملی تصریح کرد: باید مالکیت توپ‌ تیم ملی در بازی‌های آینده بیشتر شود، با این عملکرد نتیجه مطلوبی نخواهیم گرفت. یادمان باشد که سه سال پیش در مقابل آرژانیتن نیر کار تاکتیکی‌مان به همین شکل بود، تیم‌های بزرگ از اندک فرصت هایشان بهره خواهند برد و همین امر سبب می‌شود با این تاکتیک مقابل آن‌ها حرفی برای گفتن نداشته باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه