اخبار داغ

رئیس اداره امور شعب بانک مهر اقتصاد خراسان شمالی اعلام کرد:

اعطای ۴۳۰ میلیارد ریال تسهیلات به طرح های اشتغالزایی خراسان شمالی

اعطای ۴۳۰ میلیارد ریال تسهیلات به طرح های اشتغالزایی خراسان شمالی
رئیس اداره امور شعب بانک مهر اقتصاد خراسان شمالی گفت: شعب بانک مهر اقتصاد خراسان شمالی از سال 91 تا سال 95، 430 میلیارد ریال تسهیلات به طرح های اشتغالزای استان اعطا کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر اترک،حسین اسلامی، رئیس اداره امور شعب خراسان شمالی اظهار کرد: شعب بانک مهر اقتصاد استان از سال 91 تا پایان سال 95 در راستای اجرای برنامه اقتصاد مقاومتی با رویکرد اشتغالزایی، به بیش از شش هزار فقره پرونده بالغ بر 430 میلیارد ریال تسهیلات اعطا کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر اترک،,

به گفته اسلامی، از 430 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده، بیش از 51 میلیارد ریال آن به دو هزار فقره پرونده در قالب قرض الحسنه و 379 میلیارد ریال دیگر آن به چهار هزار فقره پرونده در قالب عقود اسلامی پرداخت شده است.

,

وی خاطر نشان کرد: شعب بانک مهر اقتصاد استان از مجموع 430 میلیارد ریال تسهیلات اعطایی یاد شده، 50 میلیارد ریال آن را برای 360 فقره پرونده در سال 95 و 100 میلیارد ریال دیگر را برای  هزار فقره پرونده در سال 94 به متقاضیان پرداخت کرده است.

,

وی در بخشی دیگر از سخن خود به اعطای تسهیلات کلی این بانک به متقاضیان طی سال 95 نیز اشاره کرد و گفت: در مجموع شعب بانک مهر اقتصاد استان از محل منابع داخلی خود در سال 95 به بیش از هفت هزار فقره پرونده هزار و 500 میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان پرداخت کرد.

,

اسلامی بانک مهر اقتصاد را سرباز اقتصادی استان خواند و گفت: این بانک با اعطای تسهیلات به متقاضیانش، به تکمیل پروژه های ناتمام و تامین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی، ساخت و ساز مسکن و اجرای طرح های اشتغالزا کمک کرده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه