اخبار داغ

مدیر بانک توسعه و تعاون پرند خبر داد:

ارایه تسهیلات به دارندگان حساب سهام عدالت پرند

ارایه تسهیلات به دارندگان حساب سهام عدالت پرند
مدیر بانک توسعه و تعاون شهر پرند از افزایش متقاضیان سود سهام عدالت در این بانک دولتی خبر داد و گفت: شهروندان پرندی می توانند با افتتاح حساب در بانک توسعه و تعاون پرند، سود سهام عدالت خود را دریافت و از دیگر خدمات بانکی و تسهیلاتی استفاده کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کیارش ذکاوت، مدیر بانک توسعه و تعاون شهر پرند در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی رباط نیوز از افزایش متقاضیان سود سهام عدالت در این بانک دولتی خبر داد و گفت: شهروندان پرندی می‌توانند با افتتاح حساب در بانک توسعه و تعاون پرند، سود سهام عدالت خود را دریافت و از دیگر خدمات بانکی و تسهیلاتی استفاده کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

ذکاوت با اشاره به اینکه بانک توسعه و تعاون یکی از متولیان سهام عدالت در کشور است؛تصریح کرد: علاقمندان به دریافت سود سهام عدالت از بانک توسعه و تعاون پرند می توانند از طریق کد شبا این بانک را به عنوان پرداخت کننده اعلام و با دریافت حساب از امتیازات آن در پرند بهره مند شوند.

,

مدیر بانک توسعه و تعاون شهر پرند همچنین از آمادگی این بانک در زمینه صدور ضمانت نامه و خدمات پیمانکاری به فعالان صنعتی و عمرانی در پرند خبر داد و خاطر نشان کرد: بانک توسعه و تعاون از محل کمک های صندوق ملی و بودجه های موجود به شرکت هایی که نیمه فعالند و یا گردش سرمایه دارند به منظور تامین تجهیزات و خدمات پیمانکاری آماده خدمات دهی است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه