اخبار داغ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سامان:

پرتاب موشک، ترس و وحشت در دل دشمنان ایجاد کرده است

پرتاب موشک، ترس و وحشت در دل دشمنان ایجاد کرده است
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سامان گفت: پرتاب موشک توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی باعث ایجاد وحشت در دل دشمنان و امید و وحدت در جامعه شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سامان مهرداد رحیمی در گفتگو با سامان ما با بیان اینکه در این برهه از زمان و تاریخ جمهوری اسلامی ایران مانند برگ زرینی در دنیا می درخشد اظهار داشت: این درخشش که تاثیرات شگرفی در دنیا گذاشته از جمله مقابله با استکبار و شکستن هیمنه جهانخواران , انان را وادار ساخته تا با هر ابزاری به مقابله با این کشور عزیز و این انقلاب جهانی بپردازند.

رحیمی با اشاره بر اینکه دسیسه های استکبار جهانی تحمیل جنگ هشت ساله علیه نظام نو پای کشور عزیزمان بود که با دفاع جانانه مردم و بسیجیان و نیروهای نظامی مواجه شد، بیان داشت: از دیگر دسیسه ها ترور شخصیتها , نخبگان و مردم , استفاده از ابزارهای مختلف در راستای تغییر فرهنگ و به عبارتی متوسل شدن به جنگ نرم بود .

وی با بیان اینکه ناکامی دشمنان در عرصه های مختلف جهت جلوگیری از  تاثیر نظام اسلامی در دنیا , دشمنان را به  درماندگی واداشته است، عنوان کرد: دشمن در آخرین اقدام رو به ترقه بازی ناجوانمردانه و مورد هدف قرار دادن مردم عادی کرد که همانگونه که انتظار میرفت با جواب قاطعانه ای روبرو شد .

رحیمی با تاکید بر اینکه در این اقدام قاطعانه سپاه پاسداران اقدام به مورد هدف قرار دادن مواضع داعش گرفته و با شلیک تعدادی موشک میان برد مواضع و تاسیسات این گروه تروریستی تکفیری را در دیر الزور هدف قرار داده و مصداق ان الله رمی با اصابت دقیق موشکها به مواضع داعش سیلی محکمی بر انان زد .

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سامان افزود: اقدامات قابل تقدیر هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی باعث ایجاد وحشت در دل دشمنان و امید و وحدت در جامعه شد .

مهرداد رحیمی گفت: امروزه اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مصداق اشدا علی الکفار و رحما بینهم بر کسی پوشیده نیست و تنهانگرانی نیروهای انقلابی صرفا نفوذ تفکر بیگانگان و القای ترس و یاس در جامعه است .

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سامان ما ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه