اخبار داغ

امام جمعه کاشمر:

علی رغم جوسازی‌ها، کارنامه قوه قضاییه درخشان است

علی رغم جوسازی‌ها، کارنامه قوه قضاییه درخشان است
امام جمعه کاشمر کارنامه قوه قضاییه را علی رغم جوسازی‌ها و تخریب‌ها بر علیه این نهاد، درخشان و قابل قبول توصیف کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کاشمربصیر حجت الاسلام سیدکاظم طباطبایی صبح امروز به مناسب هفته قوه قضاییه در دیدار با رییس دادگستری، دادستان و جمعی از کارکنان دادگستری کاشمر اظهار داشت: قوه قضاییه انصافاً مسئولیت سخت، دشوار و پرزحمتی را بر عهده دارد به گونه‌ای که هیچ یک از قوا و سازمان‌های دیگر نمی‌توانند ادعا کنند سختی کار آن‌ها مانند قوه قضاییه است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کاشمربصیر,

امام جمعه کاشمر افزود: با این حجم زیاد پرونده‌های قضایی، کار دادگستری و قضات دادگاه‌ها یک کار بسیار سنگین است و این موضوع در اغلب نقاط کشور مشهود است.

,

وی ادامه داد: دغدغه‌های روحی، روانی، تهدیدها، تخریب‌ها، جوسازی‌ها و... همه بهترین دلیل برای این ادعاست که مشکلات و سختی‌های پیش روی قوه قضاییه، ویژه و منحصر به این قوه است و هیچ کدام از ارگان‌ها نمی‌تواند ادعا کند که کار من به سنگینی قوه قضاییه است.

,

طباطبایی خاطرنشان کرد: البته این سختی‌ها و مشکلات، ثمره‌های شیرینی هم دارد که موجب آرامش و یاعث امیدواری شده و سنگینی کار را تخفیف می‌دهد که اولین ثمره شیرین تحمل این سختی‌ها، اجر و پاداش الهی است به خاطر احقاق حقی که شما انجام می‌دهید و با قبول این کار سنگین، مشکل بزرگی را از دوش کشور اسلامی برمی‌دارید.

,

امام جمعه کاشمر اظهار داشت: علی‌رغم همه کار شکنی‌هایی که دشمنان و حتی دوستان نادان انجام می‌دهند اما باید گفت در مجموع کارنامه قوه قضاییه در سال‌های پس از انقلاب، کارنامه درخشان و قابل قبولی است هر چند فراز و نشیب‌ها و کاستی‌هایی هم در طول این سال‌ها بوده است.

,

وی افزود: اینکه با وجود این همه مشکلات و پرونده‌های بزهکاری، مواد مخدر، حرف و حدیث‌ها، تهدید و تخریب‌ها و جوسازی‌ها باز هم یک دستگاه و ارگان چنین کارنامه درخشانی داشته باشد بسیار ارزشمند است.

,

طباطبایی ادامه داد: مسئولیت قوه قضاییه به گونه‌ایست که حتی افرادی که محکوم می‌شوند و خودشان هم قبول دارند که حقشان بوده است اما به دلیل بی‌تقوایی و بی‌انصافی ممکن است نسبت به این دستگاه بدگویی و فضاسازی بکنند.

,

وی تصریح کرد: علی‌رغم همه این تبعاتی که کار شما دارد اما خوشبختانه در بین مردم و افراد منصف، در مجموع رضایت از کار این قوه وجود دارد.

,

در ابتدای این دیدار رییس دادگستری کاشمر هم در سخنانی با ارائه گزارشی از وضعیت دادگستری کاشمر، پرونده‌های مربوط به تخلفات رانندگی و اختلاف خانوادگی را بیشترین پرونده‌های ورودی به دادگاه‌های این شهرستان عنوان کرد.

,

محمود قانعی همچنین گفت: در طول یک سال گذشته منتهی به پایان خرداد امسال، 200 پرونده سرقت و 141 مورد نزاع داشته‌ایم که در این موارد نزاع دسته‌جمعی و نیز سرقت‌های حاد و خانگی کمتر اتفاق افتاده است.

,

وی خاطرنشان کرد: وقوع بسیاری از جرایم به رفتار و بلوغ اجتماعی افراد برمی‌گردد به عنوان مثال ما هنوز افراد زیادی داریم که بدون گواهینامه و یا کلاه ایمنی اقدام به رانندگی می‌کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه