اخبار داغ

فرماندار سنندج:

عوامل دخیل در خدمات سفر باید آموزش‌های به روز ببینند/ لزوم جذب گردشگران به روستاها و نقاط توریستی سنندج

عوامل دخیل در خدمات سفر باید آموزش‌های به روز ببینند/ لزوم جذب گردشگران به روستاها و نقاط توریستی سنندج
فرماندار سنندج با بیان اینکه شهر سنندج، شهری توریستی و گردشگر پذیر است، گفت: مهیا کردن مقصد سفر برای گردشگران و مسافرین بسیار حائز اهمیت بوده و باید نواقص سال‌ها و سنوات گذشته برطرف گردد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از نوای آبیدر، "محمد ابراهیم زارعی" صبح امروز شنبه در جلسه ستاد خدمات سفر با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس، گفت: این حضور گسترده نشانگر حمایت مردم از فلسیطین و نماد وحدت ملی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نوای آبیدر,

 

,

وی در ادامه اظهار کرد: مهیا کردن مقصد سفر برای گردشگران و مسافرین بسیار حائز اهمیت بوده و باید نواقص سال‌ها و سنوات گذشته برطرف گردد.

,

 

,

فرماندار سنندج با اشاره به لزوم آموزش تمامی افراد دخیل در امر گردشگری شهرستان، افزود: هر ساله باید در تلاش بر افزایش آمار گردشگران به شهر سنندج باشیم.

,

 

,

زارعی ادامه داد: میراث فرهنگی و گردشگری با همکاری فنی و حرفه‌ای در زمینه آموزش دهیاران، بخشداران و عوامل اجرایی ستاد خدمات سفر گام بردارند.

,

 

,

وی با اشاره به ظرفیت بالای روستاهای هدف گردشگری سنندج، تاکید کرد: روستاهای نگل، تنگی سر، محراب، نیر، حسین آباد، باقر آباد، صلوات آباد و ... از جمله مقاصد توریست‌ها بوده که باید دهیاران شهروندان ساکن در روستاها را در جهت پاکیزه نگه داشتن فضا آموزش داده و در راستای جذب گردشگران تلاش کنند.

,

 

,

فرماندار سنندج خطاب به مجموعه تاکسیرانی گفت: رانندگان تاکسی باید برخورد خوب و صمیمی توام با ادب و احترام را با گردشگران بیامورند چراکه یک برخورد بد می‌تواند چندین مسافر را از شهر و استانمان روی گردان کند.

,

 

,

زارعی افزود: باید برنامه‌های مفرح و شاد نظیر جشنواره‌های بومی محلی، تئاتر و موسیقی در سطح شهرستان جهت برندسازی و جذب بیشتر گردشگر برپا کنیم.

,

 

,

وی بر لزوم پاکیزه بودن رستوران‌ها و سرویس‌های بهداشتی داخل شهر و برون شهر تاکید کرد و گفت: شهرداری و دیگر دستگاه‌ها در این زمینه بررسی‌های لازم را انجام داده و مشکلات را مرتفع کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه