اخبار داغ

رئیس پلیس راه استان البرز خبر داد؛

ثبت روزانه 1500تخلف رانندگی با دوربین های نصب شده در راه های مواصلاتی استان البرز/ جاده چالوس در ایام عید فطر یکطرفه می شود

ثبت روزانه 1500تخلف رانندگی با دوربین های نصب شده در راه های مواصلاتی استان البرز/ جاده چالوس در ایام عید فطر یکطرفه می شود
در ایام 2 روزه تعطیلات عید فطر جاده چالوس از ساعت 3 بعد از ظهرتا 3 نیمه شب از کرج به سمت مازندران یکطرفه خواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ گودرزی رئیس پلیس راه  استان البرز با آغاز تعطیلات تابستانی و در آستانه تعطیلات عید فطر در گفتگو با "تیتر1" گفت: باتوجه به اینکه امسال آغاز تعطیلات تابستانه با عید تعطیلات عید سعید فطر متقارن شده است. کار پلیس البرز در ساماندهی ترافیک در راه های مواصلاتی استان سنگین تر خواهدشد.ولی با برنامه ریزی های فرماندهی نیروی انتظامی استان و پلیس راه، همچنین با هماهنگی هایی که با پلیس راه مازندران و تهران انجام شده است در نظر داریم که به شایستگی خدمات رسانی به مسافرین عزیز انجام شود. همچنین تیم های خدمات رسانی ما از جمله تیم های خودرویی آماده هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, "تیتر1",
 
,
گودرزی افزود: در ایام 2 روزه تعطیلات عید فطر جاده چالوس از ساعت 3 بعد از ظهرتا 3 نیمه شب از کرج به سمت مازندران یکطرفه خواهد بود و اگر انسداد زیاد باشد شاید این یک طرفه در این دو روز به صورت متصل شود.
فرماندهی پلیس ناجا ضمن اشاره به طرح های در نظرگرفته شده برای کنترل تخلفات جاده ای و پیشگیری از بروز حادثه در ایام تعطیلات تابستانی گفت: پیشنهاد دادیم بصورت پایلوت دوربین های ثبت تخلف در استان فعال شود که این دوربین ها از هفته گذشته فعال شده اند و روزانه بین 1000 تا 1500 خودرو برای سرعت و سبقت غیر مجاز اعمال قانون می شوند.
,
,
وی افزود نیروهای خود پلیس هم به صورت حضوری در محورهای عبوری استان حضور دارند و اعمال قانون می کنند. این طرح خصوصا در جاده چالوس با دوربین های نصب شده و حضور مستمر به صورت جدی پیگیری می شود.
,
 
,
رئیس پلیس راه استان البرز در توصیه به رانندگان گفت: یکی از عوامل خطر ساز در حوادث رانندگی عدم توجه به جلو است که ثبت تخلف آن در بحث جدی پلیس قرار دارد که از عوامل آن خوردن، استفاده از  تلفن همراه در حین رانندگی است که این عوامل تمرکز راننده را کم می کند.
نبستن کمربند از دیگر عوامل خسارت بار در رانندگی است که پلیس به صورت جدی برآن نظارت خواهد کرد و همچنین بستن کمبرند برای سرنشین عقب هم الزامی است.
,
,

سرهنگ گودرزی در پایان افزود ثبت 2 تخلف برای خودرو منجر به انتقال به پارکینگ تا 72 ساعت خواهد شد. بنابراین از هموطنان عزیر درخواست می کنیم با رعایت قوانین رانندگی از بروز هرگونه حادثه جلوگیری کنند تا مسافرت هایی بدون خطر داشته باشیم.
,
,
 
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه