اخبار داغ

پدیده هندبالیست ارومیه ای از موفقت هایش می گوید

پدیده هندبالیست ارومیه ای از موفقت هایش می گوید
گُلی ترابی دختری از روستای مرزی سیلوانا که هم اکنون با کسب عناوین مختلف استانی به همراه تیم هندبال مدرسه مولانای ارومیه به عنوان یکی از پدیده های استان آذربایجان غربی در رشته ی هندبال شناخته می شود .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سیلوانا نیوز،گُلی ترابی دختری از روستای مرزی سیلوانا که هم اکنون با کسب عناوین مختلف استانی به همراه تیم هندبال مدرسه مولانای ارومیه به عنوان یکی از پدیده های استان آذربایجان غربی در رشته ی هندبال شناخته می شود .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سیلوانا نیوز,

گُلی ترابی در سال ۱۳۸۲ در روستای هاشم آباد سیلوانای ارومیه به دنیا آمد . استعداد گُلی در بازی های کودکانه بخصوص بازی با دستهایش نوید آینده ای موفق و درخشان را برای او روشن می ساخت .

,

خانواده ی ترابی برای شکوفا شدن استعداد فرزندشان بخاطر نبود امکانات ورزشی کافی برای بانوان در بخش سیلوانا دختر کوچولوی خود را برای ادامه تحصیل و در کنارش پرداختن به ورزش روانه ی شهر ارومیه کردند .

,

گُلی ترابی هم اکنون در پایه ی هشتم  در مدرسه مولانای ارومیه مشغول به تحصیل است و یکی از اعضای تیم هندبال مدرسه مولانای ارومیه می باشد .

,

تیم هندبال مدرسه مولانا  در سالهای۹۳، ۹۴و ۹۵ با کسب ۴ مدال طلا، نقره و برنز حکم قهرمانی را در گروه سنی خود در مسابقات ورزشی قهرمانی مدارس شهرستان ،استان و منطقه کسب کرده است .

,

گُلی ترابی در خصوص پیوستن به تیم هندبال مدارس محل تحصیل خود گفت:

,

در سال ۱۳۹۳  توسط مربیان ورزشی  مدرسه استعدادیابی شدم ، من و همکلاسانم توانستیم با کمک مربی ورزش و دیگر مسولان مدرسه یک تیم هندبال قدرتمند تشکیل دهیم و با تمرینات و تلاش و کوشش در کنار تحصیل در مسابقات استانی شرکت و مقام سوم را کسب کنیم.

,

همچنین با علاقه و توانایی خودم و تشویق مربیان و پدرو مادرم فعالیت در این رشته ورزشی را دنبال کردم و توانستم به همراه تیم مدرسه در سال ۱۳۹۴ دو مقام اول و دوم  و یک مدال طلا در سال ۱۳۹۵  را در سطح مسابقات استانی کسب کنم .

,

دختر ورزشکار سیلوانای ارومیه تاکید می کند : نوجوانان و جوانان ما اگر به ورزش روی بیاورند مسلما می توانند افتخارات فراوانی را برای شهر و کشور خود بدست بیاورند

,

نباید فراموش کنیم خواستن، توانستن است.

,

گُلی ترابی افزود رشته هندبال را دوست دارم و امیدوارم در این رشته ورزشی در کنار دوستان ورزشکارم بتوانیم در سال ۹۶ نیز مقام قهرمانی کسب کنم و به تیم هندبال استانی ودر نتیجه کشوری راه پیدا کنم.

,

وی ضمن تشکر و قدرانی از مسولان مدرسه بخصوص مربیان زحمت کش مدارس استان از خانواده خود نیز تشکر کرد و گفت: والدین می توانند پشتوانه و بهترین محیط را برای بالندگی و موفقیت  فرزندان خود بخصوص دختران ایجاد کنند و بهترین مشوق در زندگی هر فرد به حساب می آیند.

,

دختران ما ثابت کرده اند که در تمام عرصه ها می توانند پیشتاز باشند و یک افتخارآفرین و مدال آور برای سرزمینشان باشند.

,

من دوست دارم راه دختران و بانوان قهرمان ایرانی را ادامه دهم و در کشور و جهان بدرخشم و باعث سربلندی ایران عزیز و زیبای اسلامی شوم  و به امید خدا بتوانم در مسابقات کشوری نیز شرکت کنم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه