اخبار داغ

وعده هایی که عملی نمی شوند:

بازهم وعده برگزاری جشنواره های طبخ ماهی و زردآلو/ مردم همچنان منتظر وعده های مسئولین هستند

بازهم وعده برگزاری جشنواره های طبخ ماهی و زردآلو/ مردم همچنان منتظر وعده های مسئولین هستند
چند سالی است در برنامه ها و جلسات مختلف تصمیم بر برگزاری جشنواره های مختلف از جمله طبخ ماهی و جشنواره زردآلو در ماهنشان گرفته می شود اما خبری هرگز از اجرای این جشنواره ها نمی شود امسال هم دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفر ماه‌نشان از برگزاری جشنواره طبخ ماهی و زردآلوی ماه‌نشان در طول فصل تابستان خبرداد و گفت: در جلسات هماهنگی خدمات سفر در محل فرمانداری مقرر شد این جشنواره ها برگزارشود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شمیم ماهنشان، شهرستان ماهنشان به لحاظ موقعیت جغرافیایی و پتانسیل های طبیعی و خدادادی از ظرفیت های همچون تولید انواع میوه ها با طعم های شیرین  و ارقام مختلف و پرورش ماهی در استان که قطب تولید انواع آبزی شناخته شده و بعضی از این میوه ها از جمله زردآلو در کشور رتبه اول را به خود اختصاص داده، را دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شمیم ماهنشان,

چند سالی است، مسئولان با زمزمه هایی که مردم از عدم جشنواره  در این شهرستان می کردند، به فکر برگزاری جشنواره هایی در این شهرستان افتادند تا هم به نوعی جذب گردشگر شود و هم محصولات این شهرستان آنچنان باید و شاید شناخته شود که نمونه آنها همان آوازه برگزاری جشنواره طبخ ماهی طی دو سال اخیر شنیده می شد اما مردم ماهنشان و دیگر هم وطنان همچنان چشم به راه برگزاری این جشنواره ها هستند.

,

سال گذشته در خبرها و جلسات مختلف شنیدیم که قرار است جشنواره طبخ ماهی به دلیل اینکه حداقل582 واحد تولیدی آبزیان و شیلات در ماهنشان فعالیت می کنند از این ظرفیت استفاده کرده و جشنواره طبخ ماهی در این شهرستان برگزار شود اما این خبر ها همچنان در سطح جامعه و رسانه ها پیچید و عملا شاهد برگزاری آن نشدیم.

,

به گفته برخی از مسئولین علت عدم برگزاری این جشنواره در سال گذشته زیرسازی این جشنواره ها آماده نبودند و همزمان با فصل رسیدن زردآلوها ماه رمضان بود و بعد از آن هم که تصمیم بر اجرای این جشنواره ها شد افتاد به مهرماه و آغاز تحصیلات دانش آموزان که نشد این برنامه برگزارشود.

,

امسال هم بعد از اینکه جلسه هماهنگی خدمات سفر در محل فرمانداری برگزار شدمقررشده که این جشنواره ها امسال در تابستان برگزار خواهد شد.

,

صفایی نسب اظهارداشت: همه اعضای ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان ماه‌نشان برای خدمت‌رسانی به گردشگران و مسافرانی که به ماه‌نشان سفر می‌کنند آمادگی دارند و خوشبختانه تابستان امسال نیز مانند سال‌های گذشته، فضای شهرستان برای حضور مسافران و اقشار مختلف آماده‌سازی می‌شود.

,

وی با بیان اینکه در جلسه هماهنگی خدمات سفر مقرر شد بنرهایی برای معرفی جاذبه ها نصب شود، افزود: نصب بنر با مضمون معرفی جاذبه‌های تاریخی و گردشگری شهرستان یکی از اقدامات ستاد هماهنگی خدمات سفر ماه‌نشان به‌شمار می‌رود. این بنرها در جذب گردشگران به مکان‌های بکر و گردشگری ماه‌نشان نقش به‌سزایی دارد؛ چرا که اماکن مذکور به مسافران معرفی شده و به مرور زمان زمینه را برای توسعه و رونق صنعت توریسم در شهرستان فراهم می‌کند.

,

مسئول میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی ماهنشان گفت: آماده‌سازی خانه‌های گردشگری و سایر مراکز اسکان مسافران از دیگر اقدمات ستاد هماهنگی خدمات سفر ماه‌نشان در جهت رفاه حال گردشگران است. در حال حاضر دو خانه گردشگری در ماه‌نشان وجود دارد و گردشگران می‌توانند با پرداخت حداقل هزینه بابت نظافت و سایر موارد، از طبیعت بکر ماه‌نشان و سایر جاذبه‌های گردشگری بهره ببرند.

,

صفایی نسب از برگزاری جشنواره روستا در روزهای ۲۰ تا ۲۸ مرداد امسال و در منطقه تفریحی گاوازنگ زنجان، خبر داد و اظهارداشت: مقرر است که طی روزهای مذکور، هر روز به یک شهرستان اختصاص یابد تا شهروندان علاقه‌مند به اماکن گردشگری و تاریخی، پتانسیل‌های موجود در سطح استان را بشناسند. خوشبختانه یکی از این روزها مختص معرفی جاذبه‌های گردشگری و توریستی ماه‌نشان است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه