اخبار داغ

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج:

آموزش و پرورش بیشترین بار اسکان مسافرین را بر عهده دارد

آموزش و پرورش بیشترین بار اسکان مسافرین را بر عهده دارد
مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج با گلایه از ستاد خدمات سفر گفت: بیشتر بار اسکان مسافرین بر دوش آموزش و پرورش است چراکه تمامی هتل‌ها و مراکز اقامتی سنندج 810 تخت گنجایش داشته اما ما به تنهایی 5200 تخت را به مسافرین عرضه کرده‌ایم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از نوای آبیدر، "سید فواد حسینی" مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج در جلسه ستاد خدمات سفر گفت: به لحاظ گسترده بودن بازه زمانی پذیرش و اسکان مسافرین در تابستان، امسال و به صورت چرخشی ناحیه یک مسئول اسکان میهمانان فرهنگی در سنندج است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نوای آبیدر,

 

,

وی با اشاره به مکان دایمی اسکان مسافرین فرهنگی در شهر سنندج اظهار کرد: آدرس این مکان واقع در میدان مادر شهر است که امسال آموزش و پرورش ناحیه یک با 28 مدرسه درجه الف آماده پذیرایی از مسافرین است.

,

 

,

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج با بیان اینکه تمامی کلاس‌های این مدارس مجهز به امکانات رفاهی است، افزود: کیفیت اتاق‌ها نیز در حد مطلوب بوده و از مدارس و کلاس‌های تازه ساخت استفاده شده است.

,

 

,

حسینی با گلایه از ستاد خدمات سفر گفت: بیشتر بار اسکان مسافرین بر دوش آموزش و پرورش است چراکه تمامی هتل‌ها و مراکز اقامتی سنندج 810 تخت گنجایش داشته اما ما به تنهایی 5200 تخت را به مسافرین عرضه کرده‌ایم.

,

 

,

وی تاکید کرد: امید است روزی برسد که آموزش و پرورش در ایام تعطیلات به کارهای اصلی خود بپردازد و کار اسکان مسافرین انجام ندهد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه