اخبار داغ

مراسم گلریزان برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اشتهارد

مراسم گلریزان برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اشتهارد
مراسم گلریزان آزادی زندانیان جرائم غیرعمد اشتهارد امروز با حضور امام جمعه شهرستان، فرماندار، رئیس دادگستری و جمعی از مسئولین اشتهارد در فرمانداری اشتهارد برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تات خبر،مراسم گلریزان آزادی زندانیان جرائم غیرعمد اشتهارد امروز با حضور امام جمعه شهرستان، فرماندار، رئیس دادگستری و جمعی از مسئولین اشتهارد در فرمانداری اشتهارد برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  تات خبر,

در ایام ماه مبارک رمضان سنت زیبا و دیرینه گلریزان و جشن آزادی زندانیان جرائم غیرعمد به همت ستاد دیه در سراسر کشور برگزار می‌شود که در این راستا بسیاری از زندانیان جرائم غیر عمد به آغوش خانواده باز می‌گردند.

,

در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین خالقپرست امام جمعه اشتهارد بیان داشت: شرکت در این عمل خیرخواهانه و سامان دادن به خانواده ای که سرپرستشان به علت یک حادثه غیرعمدی و نداشتن توان پرداخت دیه در بند است اجر و منزلت فراوانی دارد که یقیناً در دنیا و آخرت خیرین بزرگوار به آن خواهند رسید.

,

وی  با بیان اینکه گلریزان یک سنت الهی است اظهار داشت: این مراسم جشن آبرو خریدن است و این حرکت خیرخواهانه نزد خداوند فضیلت بسیار زیادی دارد.

,

ماجرای جشن گلریزان ماجرای ارادت همه ایرانیان به اهل بیت(ع) به ویژه امام حسن مجتبی(ع) است که در بخشندگی جایگاه ویژه‌ای دارند.

,

این امام بزرگوار در سه دوره متوالی تمام دارایی خود را در راه خدا انفاق کرده و گویی این رسم دیرین را از پدر بزرگوار خود مولای متقیان امام علی(ع) به ارث برده است که در فتوت و جوانمردی هیچ فردی به پایش نمی‌رسد.

,

 

,

لازم به ذکر است در این مراسم مبلغ ۲۲۰ میلیون تومان باهمت خیرین شهرستان اشتهارد جمع آوری شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه