اخبار داغ

مدیر حوادث و فوریتهای پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد خبر داد:

آغاز طرح سلامت تابستانی اورژانس ۱۱۵ مشهد

آغاز طرح سلامت تابستانی اورژانس ۱۱۵ مشهد
مدیر حوادث و فوریتهای پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: طرح سلامت تابستانی اورژانس ۱۱۵ دانشگاه علوم پزشکی مشهد، همزمان با سراسر کشور آغاز شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نبض شهر، رضا وفایی نژاد، مدیر حوادث و فوریتهای پزشکی دانشگاه  علوم پزشکی مشهد اظهار داشت: این طرح از اول تیر ماه  تا پایان شهریور به منظور افزایش ایمنی و ارائه خدمات مناسب به بیماران و حادثه دیدگان در محور های برون و درون شهری زیر پوشش دانشگاه اجرا خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از , نبض شهر, ، رضا وفایی نژاد، مدیر حوادث و فوریتهای پزشکی دانشگاه  علوم پزشکی مشهد اظهار داشت: این طرح از اول تیر ماه  تا پایان شهریور به منظور افزایش ایمنی و ارائه خدمات مناسب به بیماران و حادثه دیدگان در محور های برون و درون شهری زیر پوشش دانشگاه اجرا خواهد شد.,

وفایی نژاد تصریح کرد: در این طرح تمامی آمبولانس های شهری نزدیک جاده ها در مبادی ورودی شهرها و آمبولانس های جاده های در حاشیه جاده ها از ساعت ۱۸ الی ۲۳ و در روزهای تعطیل علاوه بر آن از ساعت ۸ الی ۱۲ مستقر خواهند شد.

,

مدیر حوادث و فوریتهای پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: آماده باش تمامی پایگاههای فعال شهری و جاده ای اورژانس ۱۱۵ در جاده ها، استقرار آمبولانس در تمامی پایگاههای جاده ای و هماهنگی برای پذیرش مصدومان در بیمارستانها و اتاقهای عمل از محورهای این طرح به شمار می رود.

,

وی با تاکید بر هماهنگی و تعامل کامل با پلیس و سایر ارگان های امداد رسان خاطر نشان کرد: تمامی شهرستان  های زیر پوشش دانشگاه و مرکز ارتباطات اورژانس مشهد، بایستی همه روزه گزارش حوادث ویژه را به اتاق عملیات بحران قطب شمال شرق(EOC) ارائه دهند.

,

 انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه