اخبار داغ

دادستان سمنان اعلام کرد:

تشکیل پرونده تخلفات انتخاباتی برای 2 مدیر ارشد استان سمنان/مسئولان فرافکنی نکنند

تشکیل پرونده تخلفات انتخاباتی برای 2 مدیر ارشد استان سمنان/مسئولان فرافکنی نکنند
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان از تشکیل پرونده تخلفات انتخاباتی برای 2 مدیر ارشد استان سمنان خبر داد و گفت: این پرونده ها برای رسیدگی به محاکم قضایی تهران ارسال شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از مرآت،حیدر آسیابی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان در نشست خبری اعضای شورای قضایی استان از تشکیل 38 پرونده مربوط به جرائم انتخاباتی در جریان انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان سمنان خبر داد و گفت: از این پرونده ها 2 پرونده مربوط به مدیران ارشد دستگاه های اجرایی استان بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

رسیدگی به این دو پرونده در صلاحیت محاکم قضایی استان تهران است

, رسیدگی به این دو پرونده در صلاحیت محاکم قضایی استان تهران است ,

دادستان سمنان افزود: با توجه به اینکه مطابق قانون، رسیدگی به این اتهامات در صلاحیت دادستانی تهران و یا محاکم قضایی استان تهران قرار دارد، این 2 پرونده برای رسیدگی به تهران ارسال شده است.

,

آسیابی با خودداری از بیان جزئیات بیشتر در این خصوص تاکید کرد: طبق قانون امکان اعلام اسامی و یا سمت های این دو مدیر ارشد استان وجود ندارد.

,

حقوق مدیران استان پس از استعلام به تهران ارسال شد

, حقوق مدیران استان پس از استعلام به تهران ارسال شد,

وی همچنین در پاسخ به سوال خبرنگاری در خصوص احتمال وجود حقوق های نجومی در استان سمنان نیز گفت: اطلاعات کامل حقوق مدیران استان را پس از استعلام، جهت رسیدگی به مراجع قضایی تهران ارسال کرده ایم اما متاسفانه از سوی دولت تاکنون هیچ تخلف یا گزارشی در این خصوص به ما ارسال نشده است.

,

دادستان مرکز استان با بیان اینکه بررسی پرونده های قضایی در تهران نیز صرفا با ورود مراجع قضایی انجام شده است تصریح کرد: متاسفانه در کلان کشور نیز شاهد همکاری مناسبی از سوی دولت در خصوص حقوق های نجومی نبوده ایم.

,

مسئولان اجرایی فرافکنی نکنند

, مسئولان اجرایی فرافکنی نکنند,

آسیابی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اظهارات چندی پیش یکی از مسئولان استان که خواستار بررسی عملکرد سایر قوا توسط رسانه ها شده بود نیز اظهار کرد: اینکه دستگاه قضایی از انتقادات رسانه ها به دور باشد درست نیست و نمونه آنرا نیز در در جریان مناظرات انتخابات ریاست جمهوری به وضوح مشاهده کردیم.

,

وی با ابراز تاسف از طرح اتهامات بی اساس علیه قوه قضاییه در جریان مناظرات ریاست جمهوری گفت: به عنوان نمونه به یکی از نامزدها به صرف حضورش در دستگاه قضا برچسب هایی زده شد و موضوع قانونی اعدام که مصوبه مجلس شورای اسلامی است زیر سوال رفت.

,

دادستان سمنان با بیان اینکه قوه قضاییه در انتخابات ریاست جمهوری مظلوم واقع شد تاکید کرد: متاسفانه بعضا شاهد فرافکنی برخی مدیران در خصوص عملکرد تحت مدیریتشان هستیم و این افراد به جای توجه به مسائل روز کشور نظیر فقر، اشتغال و ازدواج تلاش می کنند با طرح موضوعاتی نظیر کنسرت یا سخنرانی افرادی که با اظهاراتشان وحدت را خدشه دار می کنند مسائل اقتصادی را در حاشیه قرار دهند.

,

آسیابی خاطرنشان کرد: اگر می خواهیم مشکلات را رفع کنیم ابتدا باید ضعف های خود را بپذیریم و ما معتقدیم اگر در هر دستگاهی از جمله قوه قضاییه یا سایر قوا مشکلی وجود داشته باشد باید آنرا پذیرفت و نسبت به رفع آن اقدام کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه