اخبار داغ

رئیس دادگستری سبزوار خبر داد:

بررسی بیش از 70هزار پرونده قضائی/ آغاز اجرای طرح «ثنا» در دادگستری سبزوار

بررسی بیش از 70هزار پرونده قضائی/ آغاز اجرای طرح «ثنا» در دادگستری سبزوار
رئیس دادگستری سبزوار گفت: در 15ماه منتهی به خرداد ماه سال جاری پنجاه و شش هزار و شست وسه فقره پرونده به دادگستری وارد شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بصیر سبزوار سیدمحمد حسینی در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته قوه قضائیه با بیان اینکه در 15ماه منتهی به خرداد ماه سال جاری بیش از 56 هزار فقره پرونده به سیستم دادرسی وارد شده است اظهارداشت: در این مدت 57هزار و 655فقره پرونده مختومه شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بصیر سبزوار, سیدمحمد حسینی در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته قوه قضائیه با بیان اینکه در 15ماه منتهی به خرداد ماه سال جاری بیش از 56 هزار فقره پرونده به سیستم دادرسی وارد شده است اظهارداشت: در این مدت 57هزار و 655فقره پرونده مختومه شده است.,

 

,

وی با اشاره به اینکه مدت زمان رسیدگی به پرونده از یکصد و سی دو روز در سال 94 به 78 روز در سال جاری رسیده است بیان داشت: در حال حاضر 79هزار و 64 پرونده در دست بررسی وجود دارد.

,

 

,

حسینی در ادامه از آغاز اجرای طرح ثنا در دادگستری سبزوار خبر داد و افزود: در این طرح تمامی مراجعین به دادگستری ملزم به ثبت اطلاعات فردی خود درسیستم بوده و از این اقداما مربوط به پرونده های آنها از طریق کارتابل الکترونیکی برای آنها ارسال خواهد شد.

,

 

,

وی با بیان اینکه از این پس تمام افراد دارای یک شناسه و حساب کاربری خواهد بود ادامه داد: از برکات این طرح می توان به جلوگیری از اتلاف وقت محرمانه ماندن ابلاغات کاهش هزینه های نیروهای انسانی در واحد ابلاغات و صرفه جویی در مصرف کاغذ خواهد شد.

,

 

,

حسینی در ادامه با بیان اینکه اجرای این طرح سبب کاهش حجم پرونده های موجود و کاهش زمان رسیدگی می شودتصریح کرد: در حال حاضر روزانه 200 الی 300نفر در این سامانه ثبت نام کرده و اجرای این طرح نیز به صورت رایگان صورت می گیرد.

,

 

,

در ادامه این نشسا اردمه با بیان اینکه این تعداد پرونده در شأن نظام جمهوری اسلامی نیست ارجاع پرونده در روز دو پرونده می باشد عنوان کرد: حجم بالای پرونده این تعداد را به هشت پرونده در روز رسانده است.

,

 

,

وی با بیان اینکه یکی از مسائل مهم در ایجاد پرونده ها عدم نظارت دقیق از سوی برخی مسئولین است بیان داشت: متاسفانه براساس گزارشات دبی آب از خروجی های غیر مجاز با میزان کمبود برابری می کند و در صورت کنترل این مقدار نیاز به نصب کنتورهای هوشمند نمی باشیم.

,

 

,

وی در ادامه به به برخی احکام عمومی صادر شده در این مدت اشاره کرد و افزود: دستور جلوگیری از عرضه قلیان در اماکن عمومی و پارک ها منع فعالیت مزون های عروس د رخانه ،رفع تجاوز به حریم لوله 10اینچ انتقال گاز به سبزوار به ششتمد از جمله احکام صادره است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه