اخبار داغ

فرماندار قوچان خبر داد:

اختصاص 3 میلیارد تومان اعتبار به بخش ورزش و جوانان قوچان/ رشد 126 درصدی اعتبارات

اختصاص 3 میلیارد تومان اعتبار به بخش ورزش و جوانان قوچان/ رشد 126 درصدی اعتبارات
فرماندار قوچان از اختصاص 3 میلیارد تومان اعتبار به بخش ورزش و جوانان شهرستان قوچان و رشد 126 درصدی اعتبارات این شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح توس؛ علیرضا قامتی صبح امروز در جلسه کمیته برنامه ریزی که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، با اشاره به این موضوع که  اعتبارات تملک دارایی و ماده 180 شهرستان قوچان در سال گذشته 13 میلیارد و 256 میلیون تومان بود، گفت: با توجه به همدلی و هماهنگی به وجود آمده در بین مسئولان شهرستان و پیگیری‌های خوب انجام شده در سال جاری مجموع اعتبارات این شهرستان  به 31 میلیارد تومان افزایش یافته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

 

,

قامتی با بیان رشد 126 درصدی اعتبارات این شهرستان، بیان داشت: از 13 بخش در نظر گرفته شده در جهت  توزیع اعتبارات ماده 180  برای شهرستان قوچان به جز در بخش صنعت و معدن که از میانگین استان بیشتر بوده در مابقی بخش‌ها اعتبار در نظر گرفته شده است.

,

 

,

فرماندار قوچان با یادآور این نکته که در سال جاری برای نخستین بار حدود سه میلیارد تومان برای بخش ورزش و جوانان این شهرستان در نظر گرفته شده، تصریح کرد: در این مدت در حدود 80 میلیارد تومان فقط در حوزه  بهداشت و درمان قوچان هزینه شده که ساخت 18 خانه بهداشت و افزایش 10 هزار متر مربع ساختمان بهداشتی و 30 میلیارد تومان تجهیزات از جمله این اقدامات عمرانی در این بخش است.

,

 

,

رئیس شورای اداری شهرستان قوچان اضافه کرد: در راستای عمل به شعار اجرای 100 پروژه عمرانی در این شهرستان، در حال حاضر در حدود  60درصد پروژه‌های بیان شده عملیاتی و در حال اجرا در شهرستان قوچان است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه