اخبار داغ

شهیده عایشه خانم علی رمایی/

بانویی که هدف گلوله نیروهای ضدانقلاب قرار گرفت

بانویی که هدف گلوله نیروهای ضدانقلاب قرار گرفت
شهیده عایشه خانم علی رمایی در درگیری رزمندگان سپاه اسلام با گروهک های ضد انقلاب در روستای بیساران، به کمک رزمندگان سپاه سلام شتافت و در این میان بر اثر اصابت گلوله نیروهای ضدانقلاب به سینه اش به فیض عظمای شهادت نایل آمد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پیشمرگ روح الله، شهیده عایشه خانم علی رمایی در یازدهمین روز از بهمن ماه سال 1314 در روستای بیساران از توابع شهرستان سروآباد در میان خانواده ای مستضعف، اما معتقد به دین مبین اسلام دیده به جهان گشود. پدرش میرزا و مادرش بانو فاطمه نام داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پیشمرگ روح الله,

 

,

زمانی که بانو عایشه دوران کودکی را پشت سر گذاشت، به دلیل مشکلات اقتصادی که دامن گیر خانواده اش بود و هم چنین نبود امکانات آموزشی کافی در زادگاهش از داشتن سواد محروم شد و در امر خانه داری به کمک مادرش شتافت.

,

 

,

زندگی سرشار از عشق و محبت بانو عایشه با عمل به احکام اسلام و موازین شرعی عجین شده بود. این بانو همواره شاکر و سپاسگزار خداوند بود. بانو عایشه زنی محروم، اما زحمتکش بود، در جوانی ازدواج کرد و صاحب سه فرزند پسر و سه فرزند دختر شد.

,

 

,

بانو عایشه پس از پیروزی انقلاب اسلامی به مخالفت با گروهک های ضدانقلاب برخاست و تا آنجا که می توانست همکاری و همراهی خود را با نیروهای انقلابی ادامه داد.

,

 

,

شهیده عایشه خانم علی رمایی در روز چهارم مهرماه سال 1363 در درگیری رزمندگان سپاه اسلام با گروهک های ملحد ضد انقلاب در روستای بیساران، به کمک رزمندگان سپاه سلام شتافت و بر اثر اصابت گلوله نیروهای ضدانقلاب به سینه اش به فیض عظمای شهادت نایل آمد و به خیل شهدای انقلاب اسلامی پیوست و پیکر پاک و مطهرش در قبرستان عمومی روستای بیساران به خاک سپرده شد.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه