اخبار داغ

گزارشی از افت ولتاژ برق در جنوب کرمان؛

نوسانات برقی جازموریان، قاتل لوازم خانگی/رفع مشکل افت ولتاژ برق روستاهای جازموریان طی یک ماه آینده

نوسانات برقی جازموریان، قاتل لوازم خانگی/رفع مشکل افت ولتاژ برق روستاهای جازموریان طی یک ماه آینده
مردم جازموریان و روستاهای اطراف در حالی در گرمای ۵۰ درجه روزه داری می کنند که افت ولتاژ و قطعی مهمترین دغدغه مردم این منطقه در حوزه برق است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از"رودبار ما"، مردم جازموریان و روستاهای اطراف در حالی در گرمای ۵۰ درجه روزه داری می کنند که در همین شرایط با مشکلاتی همچون افت ولتاژ و آتش گرفت ترانس برق دست وپنجه نرم کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رودبار ما,

روستای میاندران خانوارهای ساکن در زمین های موتور پمپ های طرح احرار ردیف بالایی که 20خانوار در آن ساکن هستند  چند روز است که ترانس برق آنها دچار سوختگی شده است و تنها سر پناه آنها سایه ی درختان نخل است که اگر این مشکل برطرف نشود درختان نابود و ساکنان هم دیگر سر پناهی در این گرمای سوزان ندارند.

,

ترانس روغنی مثل شمع آب شد

, ترانس روغنی مثل شمع آب شد, ترانس روغنی مثل شمع آب شد,

سابقی یکی از ساکنان این منطقه اظهار داشت: ترانس برق روستای ما آتش گرفت و مردم روزه دار در این گرمای طاقت فرسای تابستان مجبور شدند که به سایه درختان پناه ببرند و نوسانات شدید  برقی این منطقه، قاتلی برای  لوازم خانگی شده است.
وی ادامه داد: متاسفانه هیچ یک از مسئولین به این موضوع رسیدگی نمی کنداز مسئولین اداره برق تقاضا داریم به این معضل رسیدگی کنند.

,
,


سابقی خاطر نشان کرد: ترانس برق ساکنان این منطقه و موتور پمپ کشاورزی مشترک است و جدای مشکل گرما الان با مشکل بی ابی و نابودی کشاورزی هم مواجه هستیم.
وی گفت: صدای محرومان این منطقه را به گوش مسئولین اداره برق جازموریان و شهرستان رودبار جنوب  برسانید.

, ,
,
,

چند ماه قبل خبرنگار ماطی بازدید میدانی که از روستای مذکور داشت واقعا خیلی عجیب بود ترانس برق این روستا همانند یک شمع بود چطور اداره برق نسبت به تعویض آن اقدام نکرده است.

,

, ,

مسئولان به داد مظلومان ومحرومان هم برسید

, مسئولان به داد مظلومان ومحرومان هم برسید, مسئولان به داد مظلومان ومحرومان هم برسید,

بامری یکی از ساکنان پنگ دوم نیز که از وضعیت برق روستای خود به شدت گلایه مند است به خبرنگار ما می گوید:  چرا اداره برق ترانس بزرگتری برای این روستا در نظر نمی گیرد چرا که این ترانس جوابگو  نیست.
وی ادامه داد: خیلی از خانوارها از تیرهای برق  فاصله دارند،مسئولین اداره برق رودبار وجازموریان  تهیه چند تا تیر  برق چقدر زمان میبرد که مردم در این گرمای سوزان با چنین مشکلاتی دست و پنجه نرم کنند.

,
,

بامری گفت: مسئولان به داد مظلومان ومحرومان هم برسید برق نداریم افت ولتاژ امان ما را بریده است،گویا در این منطقه ما قبل از مدیریت بحران،بحران مدیریت داریم،حتما که نباید زندگی ادم ها مختل شود و بعد از ان ما رسیدگی کنیم.

,

رفع مشکل افت ولتاژ بیش از 80درصد روستاهای جازموریان طی یک ماه آینده

, رفع مشکل افت ولتاژ بیش از 80درصد روستاهای جازموریان طی یک ماه آینده, رفع مشکل افت ولتاژ بیش از 80درصد روستاهای جازموریان طی یک ماه آینده,

عطا ناوکی فرماندار رودبار جنوب در این رابطه گفت: سال گذشته مبلغ 30میلیارد ریال اعتبار برای رفع مشکل برق مناطق شهری و روستایی رودبار جنوب هزینه شد.

,

وی با بیان اینکه هنوزافت ولتاژ گریبان گیر مردم این شهرستان می باشد، گفت: با استقرار پست توزیع برق چاه حسن که با اعتبار 70 میلیارد ریال در روزهای اخیر نصب شد به میزان چشمگیری در بخش جازموریان مشکل افت ولتاژ برطرف شد.
فرماندار رودبار جنوب با بیان اینکه تمامی روستاهای دارای 12 خانوار این شهرستان از نعمت برق برخور دار شده اند،افزود:تا یک ماه آینده مشکل افت ولتاژ بیش از 80 درصد روستاهای بخش جازموریان هم رفع شود.

,
,

رودبار جنوب یکی از هفت شهرستان جنوب کرمان است و در فاصله 330 کیلومتری مرکز این استان قرار دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه