اخبار داغ

استقرار 1700 پایگاه جمع آوری زکات فطریه در کردستان/ زکات جمع آوری شده در همان محل جمع آوری هزینه می شود

استقرار 1700 پایگاه جمع آوری زکات فطریه در کردستان/ زکات جمع آوری شده در همان محل جمع آوری هزینه می شود
بر اساس هماهنگی های انجام شده، زکات فطریه جمع آوری شده هر مسجد در سراسر استان با نظر هیئت امنا و امام جمعه همان مسجد صرف کمک به نیازمندان همان منطقه می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، هیوا رحیمی، معاون توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد استان کردستان با بیان اینکه یکی از برنامه های اصلی این نهاد که در ماه مبارک رمضان و باهدف کمک به نیازمندان انجام می شود جمع آوری زکات فطریه از روزه داران و خیران است، عنوان کرد: برای جمع آوری زکات فطریه سال جاری یک هزار و ۷۰۰ پایگاه جمع آوری در مساجد، مصلاهای برگزاری نماز عید و میادین اصلی شهر در  سطح استان مستقر خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،,

 

,

رحیمی در ادامه با بیان اینکه همه دفاتر کمیته امداد در سراسر استان آماده دریافت زکات فطریه از خیران را دارد، افزود: پرداخت زکات از طریق پایگاه اطلاع رسانی زکات استان به آدرس zakatemdad.ir   نیز یکی از روش های پرداخت زکات فطریه است.

,

 

,

وی با اشاره به هزینه کرد زکات جمع آوری شده در جهت رفع نیازمندی های اقشار ضعیف جامعه اظهار کرد: بر اساس هماهنگی های انجام شده، زکات فطریه جمع آوری شده هر مسجد در سراسر استان با نظر هیئت امنا و امام جمعه هر مسجد صرف کمک به نیازمندان همان منطقه می شود.

,

 

,

معاون توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد کردستان با اشاره جمع آوری چهار میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان زکات فطریه در سال گذشته و کسب رتبه نخست استان در کشور در این زمینه ، گفت: امید است سال جاری نیز با مشارکت خوب مردم مومن استان شاهد افزایش میزان زکات فطریه  جمع آوری شده باشیم.

,

 

,

وی با بیان اینکه پرداخت زکات می تواند باعث کاهش فقر و فاصله طبقاتی در جامعه شود، عنوان کرد: کمیته امداد تلاش می کند زکات جمع آوری شده را هدفمند هزینه کند و آن را در میان مددجویان و نیازمندان استان توزیع کند تا بخشی از مشکلات محرومان جامعه رفع شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه