اخبار داغ

مدیرکل راه و شهرسازی قزوین اعلام کرد:

بازداشت 2 نفر از کارکنان راه و شهرسازی قزوین/۴۰ میلیارد تومان میزان تخلف صورت گرفته است

بازداشت 2 نفر از کارکنان راه و شهرسازی قزوین/۴۰ میلیارد تومان میزان تخلف صورت گرفته است
مدیرکل راه و شهرسازی قزوین از بازداشت 2 نفر از کارکناناین اداره کل خبر داد و گفت: اتهامات مطروحه در مرحله تحقیقات بوده و در دادسرای عمومی و انقلاب قزوین در حال رسیدگی به آن است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسعود حق لطفی در گفت و گو با  صبح قزوین با تاکید بر اهمیت موضوع املاک و اراضی ملی گفت: موضوع کشف مغایرت و خطای احتمالی در این حوزه در ابتدا در خود سازمان اتفاق افتاد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح قزوین,


مدیرکل راه و شهرسازی قزوین افزود: این اداره کل پس از مطلع شدن خود به عنوان شاکی، موضوع را به مراجع قضایی ارجاع کرد و در دادسرای عمومی و انقلاب قزوین در کشف، پیگیری و تحقیقات لازم در این خصوص حضور مستقیم، مستمر و جدی داشته است. 

وی ضمن قدردانی از مراجع قضایی درباره رسیدگی به این پرونده عنوان کرد: حفظ و پاسداشت اراضی ملی و دولتی از جمله مهمترین موضوعات راه و شهرسازی بوده و در همین راستا در سال گذشته یگان ویژه حفاظت از اراضی دولتی در این اداره کل تشکیل شد. 

این مسوول بیان کرد: به محض اطلاع از احتمال وجود جعل اسناد در این اداره کل، موضوع به مراجع قضایی گزارش شده و همه همکاریهای لازم جهت تحقیق، بررسی و رسیدگی به آن در دستور کار قرار گرفت. 

وی با بیان اینکه در این راستا 1 نفر از کارشناسان و یک نفر هم از کارکنان بازنشسته سازمان بازداشت شدند، اضافه کرد: تعداد محدودی نیز در روند رسیدگی به پرونده به دادسرا احضار شدند. 

حق لطفی اذعان کرد:میزان کل رقم برآورد شده در این پرونده در حدود 40 میلیارد تومان است. 

وی خاطرنشان کرد: با بررسی و پیگیریهای دقیق به عمل آمده، تعدادی از اسناد جعلی مورد ادعا به شکل صحیح، صادر و تنظیم شده و از نظر این اداره کل به نحو صحیح به سایر اشخاص منتقل گردیده است که مراتب به شکل مکتوب به دادسرای استان نیز اعلام شد. 

وی تصریح کرد: پس از کشف موضوع یک تیم ویژه جهت رسیدگی به آن در اداره کل راه و شهرسازی تشکیل شد. 

حق لطفی یادآور شد: اتهامات مطروحه در مرحله تحقیقات بوده و در دادسرای عمومی و انقلاب قزوین در حال رسیدگی به آن است. 
انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه