اخبار داغ

نماینده بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در فراهان؛

برگزاری گنگره شهدای فراهان/اطلاعات شهدای فراهان جمع‌آوری می‌شود

برگزاری گنگره شهدای فراهان/اطلاعات شهدای فراهان جمع‌آوری می‌شود
نماینده بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در شهرستان فراهان از اقدامات ستادی انجام گرفته در زمینه برگزاری یادواره سرداران، فرماندهان و همه شهدای شهرستان فراهان همزمان با هفته دفاع مقدس خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین رضایی، نماینده بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در شهرستان فراهان در گفتگو با خبرنگار فراهان خبر از اقدامات ستادی انجام گرفته در زمینه برگزاری یادواره سرداران ، فرماندهان و همه شهدای شهرستان فراهان همزمان با هفته دفاع مقدس خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, فراهان خبر,

وی افزود: با عنایت به برگزاری کنگره شهدای استان مرکزی در سال ۹۷ شهرستان های استان نیز بایستی قبل از کنگره شهدای استان، یادواره شهرستانی را برگزار کنند که یادواره شهرستانی فراهان همزمان با هفته دفاع مقدس در روز پنجشنبه ۶ مهر مصادف با ۷ محرم در فرمهین، با حضور خانواده های معظم شهدا و مردم ولایت مدار و متدین فراهان برگزار می شود.

,

نماینده بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فراهان با تأکید بر لزوم انتقال پرونده خانواده شهدای ساکن فراهان به شهرستان، تصریح کرد: فراهان، شهدای زیادی را تقدیم اسلام و انقلاب کرده اما به دلیل جدید التاسیس بودن بنیاد حفظ آثار در این شهرستان،تعداد کمی از این عزیزان دارای پرونده در شهرستان می باشند و فرم هایی تهیه شده و در اختیار معتمدین، دهیاران و شوراهای روستاها و شهر قرار خواهد گرفت تا آمار دقیقی از شهدای هر روستا جمع آوری شود و تعداد شهدای شهرستان مشخص شود.

,

وی گفت: پس از جمع آوری اطلاعات شهدا، نسبت به چاپ کتاب زندگی نامه شهدا و وصیت نامه شهدای فراهان اقدام می شود.

,

رضایی بیان کرد: هرچند وجود متبرک خانواده شهدا به خودیِ خود مایه برکت و فزونی نعم الهی است، اما بی شک تحقق این مهم زمینه های بیشتری برای خدمات رسانی بهتر به خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران را فراهم می سازد.

,

نماینده بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فراهان افزود: به معنای دیگر شناسایی هر چه بیشتر خانواده معزز شهدا در شهر فراهان، فرصتی بیشتر برای حضور در کنار این عزیزان برای کسب فیوض معنوی و کسب راهنمایی برای بهبود امور است.

,

وی خطاب به خانواده معظم شهدا گفت: هر آنچه امروز در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحقق یافته مدیون و مرهون خون پاک و مطهر شهدا و از خود گذشتگی های جانبازان و ایثارگرانی است که با حضور در جبهه های حق علیه باطل موجبات حفظ و ثبات این نظام را فراهم کردند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه