اخبار داغ

برای چهارمین دوره؛

کلاس‌های آموزشی جشنواره گلهای محمدی و فاطمی در فراهان آغاز شد

کلاس‌های آموزشی جشنواره گلهای محمدی و فاطمی در فراهان آغاز شد
مسئول سازمان تبلیغات فراهان گفت: کلاس‌های آموزشی چهارمین جشنواره گلهای محمدی و فاطمی به صورت عمومی و متوسطه در تاریخ یکم تیرماه آغاز و در تاریخ پانزدهم مردادماه پایان می‌یابد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام علی شاکری، مسئول سازمان تبلیغات فراهان در گفتگو با خبرنگار فراهان خبر با اشاره به چهارمین دوره جشنواره گلهای محمدی و فاطمی گفت: چهارمین دوره از این جشنواره در دوران اوقات فراغت دانش آموزان در سال ۱۳۹۶ برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, فراهان خبر,

وی افزود: نخستین و اصلی‌ترین رویکرد جشنواره پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و تقویت بنیه قرآنی است.

,

شاکری اظهار کرد: قرآن محوری برای ایجاد فضای معنوی و ارزشی در خانواده‌ها با تاسی بر کلام وحی هدفی است که این جشنواره در دوره چهارم دنبال می‌کند.

,

مسئول سازمان تبلیغات فراهان ادامه داد: رقابت سالم با خیر و منفعت یکی از اهداف ما از برگزاری جشنواره قرآنی گل‌های محمدی بود که با حضور کودکان و نوجوانان بین ۶ تا ۱۷ سال محقق شد.

,

وی گفت: جشنواره علاوه بر اینکه یک برنامه فرهنگی قرآنی است، به صورت مسابقه و رقابتی بین شهرستان‌های استان مرکزی برگزار می شود و هر شهرستان توان قرآنی خود را در قالب یک رقابت سالم به نمایش می گذارد.

,

شاکری افزود: خلق آثار بدیع قرآنی و هنری در جشنواره سوم توسط شرکت‌کنندگان شهرستان فراهان نشان از استعداد بالای نوجوانان و جوانان دارد و ما توانستیم استعدادهای بالایی را در این شهرستان کشف کنیم.

,

مسئول سازمان تبلیغات فراهان اظهار کرد: در این دوره به دنبال تقویت نقاط قوت و برطرف کردن نقاط ضعف هستیم که قطعا برکات آن مشمول نسل آینده جامعه خواهد شد.

,

وی گفت: این جشنواره موجب تقویت و تشویق فعالان قرآنی شده و زمینه حضور نوجوانان و جوانان را در فعالیت های قرآنی دو چندان می کند.

,

شاکری بیان کرد: در این جشنواره پس از ثبت نام از متقاضیان برای آنها دوره آموزشی ۴۵ روزه در نظر گرفته شده است که پس از پایان دوره آموزشی قرآن آموزان در بخشهای مختلف جشنواره رقابت می کنند.

,

مسئول تبلیغات فراهان گفت: ثبت نام از شرکت کنندگان در رشته های حفظ، ترتیل، تحقیق و مفاهیم صورت گرفته و شرکت کنندگان در رشته های هنری می توانند برای ثبت نام به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان شهرستان مراجعه کنند.

,

وی افزود: کلاس‌های آموزشی این جشنواره به صورت عمومی و متوسطه در تاریخ یکم تیرماه آغاز و در تاریخ پانزدهم مردادماه پایان می‌یابد و مرحله شهرستانی این مسابقات نیز در نیمه دوم مردادماه برگزار می‌شود.

,

شاکری شهرستان فراهان به دلیل ظرفیت بالای قرآنی که دارد در جشنواره سوم توانست، رتبه دوم میزان شرکت کنندگان را در این جشنواره کسب کند و ۱۱۳۲ هزار نفر از قرآن آموزان فراهانی در این جشنواره حضور داشتند.

,

مسئول سازمان تبلیغات فراهان خاطر نشان کرد: امیدواریم امسال میزان مشارکت و استقبال نوجوانان و جوانان فراهانی بیش از سال گذشته باشد و زمینه سازی برای حضور هر چه بیشتر آنان در فعالیت‌های قرآنی نظیر این جشنواره فراهم شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه