اخبار داغ

نائب رئیس اتحادیه علمای مسلمان:

عربستان آبروی اعراب را برد و حکام آن بی سواد هستند

عربستان آبروی اعراب را برد و حکام آن بی سواد هستند
نائب رئیس اتحادیه ی جهانی علمای مسلمان، احمدالریسونی طی مقاله ی نوشت: عربستان سعودی آبروی اعراب را برد و حکام آن بی سواد هستند و محمد بن نایف را اعدام سیاسی کردند او قربانی بیهوده گری آل سعود شد و محاصره قطر بخشی از بربریت و پوچی آل سعود است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل کوگانا،پایگاه تحلیلی خبری العمق المغربی مراکش نائب رئیس اتحادیه ی جهانی علمای مسلمان، احمدالریسونی طی مقاله ی نوشت: عربستان سعودی آبروی اعراب را برد و حکام آن بی سواد هستند و محمد بن نایف را اعدام سیاسی کردند او قربانی بیهوده گری آل سعود شد و محاصره قطر بخشی از بربریت و پوچی آل سعود است آل سعود کشور تاریخ آن و پیامبرانش را سعودیزه کرده اند.

این  مقاله که تحت عنوان: آیا پوچی آل سعود، پایانی دارد خاندان حاکم در عربستان سعودی در وضعیت اسفباری روزگار می گذارند، در آنجا درگیری و رقابت و دسیسه حرف اول را می زند. و حاکمان سالخورده که بسیاری از آنها بی سواد و یا کم سواد هستند با این حال قدرت بدون محدودیت در اختیار داشته و استبدادی نامحدود را اعمال می کنند .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کوگانا،,
,
,


او در ادامه نوشت:سه سال پیش آل سعود یک مد جدید در تاریخ استبداد و اقتدارگرایی را اختراع کرد که در آن آخرین پادشاه عبدالله موقعیت بی سابقه به نام " ولیعهد ولیعهد " را باب کرد و مقرن بن عبدالعزیز را با "بیعت شمشیری" را  نه تنها برای پادشاه و ولیعهد بلکه برای ولیعهد ولیعهد را برای اولین بار در عربستان علنی کرد.

,
,

او در مقاله خود تشریح می کند: پس از اینکه عبدالله به هلاکت رسید سلمان بقدرت رسید ولیعهدی که توسط سلف خود عبدالله منصوب شده بود را کنار زد و پسرش محمد بن سلمان را بعنوان ولی عهد ولیعهد منصوب کرد. سپس نه سلمان و نه پسرش صبر و حوصله ی برای پشت سر گذاشتن روند سابق از خود نشان ندادند و با کسب اجازه از اربابشان دونالد ترامپ براساس برخی گزارش ها ترامپ به سلمان گفته است محمد پسر او را مانند پسر خود می داند برای دست آوردن پشتیبانی به حذف محمد بن نایف اقدام کرده و او را به اتاق بایگانی فرستادند.

,


این مفتی مشهور عرب در ادامه توضیح داد: چندسال پیش ملک سلمان و پسرش وزیر دفاع عربستان وارد کشور یمن شده و مردم آن کشور را در جنگ بیهوده و بی نتیجه گرفتار کردند و آنها تعدادی از کشورهای عربی را درگیر نبردی کردند که به آنها گفته بودنداین جنگ چند هفته یا چند ماه بیشتر طول نمی کشد . و نهایتاً این کشور به نابودی کامل و تاریکی مطلق فرو برد بیهودگی و جهل یکی از مشاهیر این کشور به آنجا رسیده است که یک روز او گفت:پیامبر (ص) شهروند عربستانی است به خدا پناه می برم از شیطان ملعون .

,
,

 

,

ترجمه:عبدالمجید اورا

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه