اخبار داغ

مسؤول گروه جهادی صاحب الزمان حاجی آباد:

مشکلات با کار جهادی حل شدنی است

مشکلات با کار جهادی حل شدنی است
مسؤول گروه جهادی صاحب الزمان حاجی آباد با اشاره به فعالیت های این گروه جهادی گفت: مشکلات با کار جهادی حل شدنی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  زیرکوه نیوز،گوشه و کنار شهر و شهرستان را که می نگری در کنار همه زیبایی ها و امکانات موجود،مشکلاتی را مشاهده می کنید که جای تامل دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زیرکوه نیوز,

از فقر و تنگدستی برخی خانواده ها گرفته تا نداشتن سرپناه مناسب و محرومیت از امکانات اولیه زندگی آن هم در گرمای سوزناک تابستان.

,

مشکلاتی که به گفته مسؤول گروه جهادی صاحب الزمان عج حاجی آباد،با همت و کار جهادی حل شدنی است.

,

علی یاری یکی از جوانان بسیجی فعال شهرستان زیرکوه است که توانسته است در قالب یک گروه 30 نفره جهادی از جوانان و نوجوانان شهرستان گامهای مؤثری در جهت رفع محرومیت زدایی بردارد.

,

یاری از برخی کم کاری ها گلایه مند است و می گوید: چرا در مرکز شهر ما با وجود همچنین مشکلاتی مواجه باشیم  و در این روزهای گرم تابستان  خانواده هایی را مشاهده کنیم که با دهان روزه بدون کولر در بدترین شرایط زندگی می کنند.

,

وی بیان داشت: یکی از کارهایی که گروه جهادی صاحب الزمان (عج) در ماه مبارک رمضان در پیش گرفت شناسایی و مشاهده مشکلات افراد و خانوارهای محروم در سطح شهر حاجی آباد بودکه افراد شناسایی شدند و الحمدلله بزودی اقدامات خوبی در بحث تعمیر منازل این افراد وساخت  سرویسهای بهداشتی در منازل این افرادصورت خواهد گرفت .

,

مسؤول گروه جهادی صاحب الزمان حاجی آباد با بیان اینکه داشتن محله ای با صفا و تمیز و پاک با همدلی و اتحاد اهالی محله یکی دیگر از کارهی این گروه جهادی است، گفت: اهالی کوی المهدی در ماه مبارک رمضان برآن شدند تا هرشب مقداری از کارهای محله که در آینده باید صورت بگیرد از قبیل , تمیز کردن و سنگ فرش نمودن پیاده رو مهدیه , آسفالت محوطه بیرون مهدیه , حصارکشی دیوار مهدیه, اصلاح نمودن و هموار نمودن پارک مهدیه, راه اندازی میدان والیبال در جلوی مهدیه,رابا همت و همدلی همدیگر انجام دهند.

,

وی ادامه داد: پهن کردن سفره افطاری به مدت ۳۰ شب در مهدیه , و هر شب پذیرای از ۵۰۰ نفر از دیگر اقداماتی است که توسط این گروه جهادی و اهالی کوی المهدی به انجام رسید.

,

یاری خاطرنشان کرد:برپایی حلقه معرفتی قرآن ویژه نوجوانان در ماه مبارک رمضان توسط حجت الاسلام لشکری نیز از دیگراقدامات صورت گرفته در ماه مبارک رمضان بود.

,

وی از جوانان خواست به سمت گروههای جهادی بیایند و تاکیدکرد:باید سعی بر این باشد تا در شهرستان زیرکوه که واقعا یک شهرستان محروم و مرزی است کلمه محرومیت را ریشه کن کنیم و با جمله ما می توانیم گوش به فرامین مقام معظم رهبری دهیم و در سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل در جهت رفع محرومیت گام برداریم.

,
 
انتهای پیام/
,
 
انتهای پیام/
,
 
انتهای پیام/
,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
 
,
انتهای پیام/
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه