اخبار داغ

خبر رفتن شهردار بیرجند تکذیب شد

خبر رفتن شهردار بیرجند تکذیب شد
امروز خبرهای غیررسمی از رفتن عباسعلی مدیح از شهرداری بیرجند مطرح شده بود که وی این اخبار را شایعه دانست و آن را تکذیب کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان؛ امروز خبرهای غیررسمی از رفتن عباسعلی مدیح شهردار بیرجند؛ از شهرداری با این عنوان که " بیرجند از امروز شهردار ندارد؛ مدیح رفت! " مطرح شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان؛,

با توجه به اینکه زمان کوتاهی تا اتمام دوره خدمت شهردار باقی مانده است، این خبر به صورت ناگهانی به نوعی تکان دهنده بود.

,

در این خصوص با مدیح شهردار بیرجند تماس گرفتیم تا از صحت این موضوع مطلع شویم.

,

 

,

شهردار بیرجند در گفتگوی تلفنی با خاورستان؛ اظهارکرد: برای انجام برخی امور شخصی و درمان همسرم دو روز مرخصی استحقاقی گرفته ام و نیستم.

, خاورستان؛,

 

,

وی افزود: بنده مرخصی گرفته ام، اما در تهران هم پیگیر امور شهرداری هستم و امروز نامه ای مربوط به شهرداری را به سازمان شهرداری ها بردم.

,

 

,

شهردار بیرجند گفت: چون با خانواده به تهران آمده ام، مرخصی گرفته ام نه ماموریت، تا هم کارهای شخصی ام را انجام دهم و هم نامه های اداری و شهرداری را تحویل دهم تا کمکی برای شهر بگیرم.

,

 

,

مدیح بیان کرد: اما متاسفانه برخی شایعه می کنند که مدیح رفت! مسئولیت در بیرجند کار دشواری است و آدم با این حواشی ها می ماند که باید چکار کند.

,

 

,

وی ادامه داد: در هر حال باید کم کم جمع کنیم و برویم، اما فعلا مشغول و در خدمت مردم هستم و رفیق نیمه راه نیستم.

,

 

,

شهردار بیرجند اذعان کرد:اما با توجه به وجود برخی مشکلات، حدود یک ماه پیش به دلیل مباحثی با شورای شهر قصد استعفا داشتم، اما دوباره منصرف شدم.

,

 

,

مدیح در خصوص اینکه این دوره شورای شهر و شهرداری تا چه زمانی ادامه دارد اظهارکرد: بر اساس قانون و دوره قبلی شورا، مدت دوره چهارم شورای شهر باید تا 12 شهریور ماه باشد، اما با توجه به همزمانی اتمام دوره شورای شهر با هفته دولت، مجلس مصوبه ای داده است که اتمام این دوره شورای شهر نیمه های مردادماه باشد، اما هنوز شورای نگهبان این مصوبه را تایید نکرده است.

,

 

,

وی افزود: اگر مصوبه مجلس تایید شود؛ 15 مردادماه اتمام دوره چهارم شورای شهر است و اگر مثل قبل باشد( که چون هنوز شورای نگهبان این مصوبه مجلس را تایید نکرده؛ بر همین اساس است) شورای شهر چهارم و شهرداران تا 12 شهریور فعالیت خواهند داشت.

,

 

,

شهردار بیرجند در خصوص اینکه آیا ممکن است در دوره بعدی هم شهردار بیرجند باشد گفت: تاکنون نشست رسمی ای با ترکیب شورای جدید نداشته ام اما چون یک شهردارم و حدود 20 سال است که سابقه شهرداری دارم، طبیعی است که پیشنهادهایی به من بشود.

,

 

,

مدیح اذعان کرد: برای دوره بعدی برنامه ها و شرایطی دارم و شوراهای جدید هم چه دربیرجند و چه در شهرهای دیگر شرایطی دارند که باید در خصوص این شرایط مذاکره و بررسی شود، اما چون تاکنون صحبتی انجام نشده است نمی توانم در این زمینه اعلام نظر کنم.

,

 

,

وی بیان کرد: تاکنون از چند شهر و مرکز استان دیگر هم با من تماس گرفته اند و این برای یک فردی که چندین سال است که سابقه شهرداری دارد طبیعی است.

,

 

,

شهردار بیرجند اظهارکرد: تاکنون با شورای جدید بیرجند هیچ نشست رسمی، مذاکره، گفتگو و جمع بندی رسمی نداشته ام و اگر حرفی در این باره گفته شود شایعه است.

,

 

,

مدیح تاکید کرد: تا شروع به کار شورای جدید برنامه ها و کارم را ادامه می دهم و برای بهره مندی شهروندان تلاش می کنم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه