اخبار داغ

مسئول بسیج دانشجویی استان خراسان شمالی:

مسمومیت مردم به خاطر توزیع بسته های غذای گرم در مناطق زلزله زده کذب است/مسئولین استانی به جای تخریب پاسخگوی عملکرد خود باشند

مسمومیت مردم به خاطر توزیع بسته های غذای گرم در مناطق زلزله زده کذب است/مسئولین استانی به جای تخریب پاسخگوی عملکرد خود باشند
مسئول بسیج دانشجویی استان خبر داد:حدود 1000 نفر از دانشجویان دانشگاه های معتبر کشور برای حضور در مناطق زلزله زده ی استان اعلام آمادگی کردند و اعزام های دانشجویان استان و خارج استان به مناطق زلزله زده از نیمه ی تیرماه آغاز می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از «دانشجویان بیدار»عبدالله امینی فر مسئول بسیج دانشجویی استان خراسان شمالی در گفتگو با دانشجویان بیدار گفت:بیش از یک ماه از زلزله 5/7 ریشتری بجنورد می گذرد که این زلزله باعث تخریب روستاهای مختلفی در فضای استان شد با تخمین های زده شده امروز تقریبا حدود 20 هزار نفر از مردم استان درگیر مسئله ی زلزله هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دانشجویان بیدار,

وی ادامه داد:بلافاصله بعد از زلزله خیلی از مجموعه ها آمدند در صحنه و مشغول خدمت رسانی به مردم زلزله زده شدند،در همین راستا مجموعه ی بسیج دانشجویی استان با کمک آستان قدس رضوی حدود 6 هزار بسته ی غذای گرم را بین مردم در مناطق زلزله زذه توزیع کرد.

,

امینی فر با اشاره به انتشار اخباری مبنی بر مسمومیت مردم بعد از استفاده از این غذاهای گرم گفت:متاسفانه پس انتشار این اقدام انقلابی اخبار کذبی توسط عده ای منتشر شد که این غذاها باعث مسمومیت مردم شده است که با بررسی میدانی که انجام شد این خبر از اساس کذب بود.

,

مسئول بسیج دانشجویی استان افزود:عده ای عادت کرده اند که با انتشار خبرهای کذب و دروغ مردم را فریب بدهند،البته در همان زمان توزیع این بسته های غذای گرم هم عده ای تاکید داشتند که این اقدام یک اقدام تبلیغاتی و انتخاباتی است،در صورتی که هنوز با گذشت مدتی طولانی از انتخابات این بسته ها بین مردم توزیع می شود و کمک ها و امداد رسانی ها ادامه دارد.

,

امینی فر بیان کرد:این اقدامات اثبات کرد که اتفاقا آن کسانی که مدعی هستند این حرکت های که توسط مجموعه ی جریانات انقلاب انجام شده در مناطق زلزله زده ی استان کار انتخاباتی بوده است خودشان کار انتخاباتی کردند،قبل از انتخابات در مناطق زلزله زده حضور پیدا کردند وعکس های خود را کنار مردم گرفتند و متاسفانه آن جوری که باید و شاید مشکلات مردم را پس از انتخابات پی نگرفتند.

,

مسئول بسیج دانشجویی استان با بیان اینکه مسئولین استان باید پاسخگوی اقدامات خود باشند افزود:مسئولین اجرایی استان باید توضیح بدهند که چند ساعت برای پیگیری مناطق زلزله زده وقت گذاشتند،در عوض ساعت ها برای یک عده آدم تاجر که از فلان کشور به استان می آیند وقت میگذارند،ما اعتقاد داریم که اولویت بندی امور به خوبی در این مسائل رعایت نشده است.

,

وی ادامه داد:به حمدالله مجموعه بسیج دانشجویی با کمک های مجموعه های دیگر مثل آستان قدس رضوی،بنیاد مسکن مستضعفین،کمیته ی امداد امام خمینی(ره) و سایر مجموعه های پای کار در حال ارائه ی خدمات خود به مناطق زلزله زده است و ان شاالله در ایام تابستان هم سعی داریم که تعداد زیادی از دانشجویان استان و خارج استان را برای خدمت رسانی به مردم به مناطق زلزله زده اعزام کنیم.

,

امینی فر در پایان خبر داد:حدود 1000 نفر از دانشجویان دانشگاه های معتبر کشور برای حضور در مناطق زلزله زده ی استان اعلام آمادگی کردند و اعزام های دانشجویان استان و خارج استان به مناطق زلزله زده از نیمه ی تیرماه آغاز می شود.

,

 

,

انتهای خبر//

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه