اخبار داغ

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس نهم مطرح کرد:

تحریم‌های جدید پاسخ آمریکا به اعتماد روحانی بود/ کشورهای اروپایی جرات همکاری با ایران را ندارند

تحریم‌های جدید پاسخ آمریکا به اعتماد روحانی بود/ کشورهای اروپایی جرات همکاری با ایران را ندارند
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس نهم بابیان این‌که روحانی هسته ایران را در قبال هیچ از دست داد، گفت: تحریم‌های جدید پاسخ آمریکا به اعتماد روحانی بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید مرتضی حسینی در گفتگو با خبرنگار سایت قم فردا، ضمن محکوم کردن هرگونه تحریم جدیدی علیه جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: از همان ابتدا رهبر انقلاب و دلسوزان نظام بارها تأکید کردند که به آمریکا اعتمادی نیست، اما آقای روحانی گفت اعتماد دارم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا,

وی ادامه داد: نتیجه این اعتماد این شده است که امروز می‌نشینند و تحریم‌های جدیدی را علیه جمهوری اسلامی ایران وضع می‌کنند.

,

حسینی تصریح کرد: روحانی هسته‌ای ما را از دست داد و در قبال آن چیزی نگرفت و این عیب بزرگ برجام بود.

,

وی با رد این ادعای دولتی‌ها که می‌گویند اروپا با آمریکا در این تحریم‌ها همراه نیست، بیان داشت: اروپایی‌ها هم جرات نمی‌کنند با کشورمان معامله کنند و دلیل آن‌هم ترسشان از تحریم‌های آمریکا است.

,

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس نهم ابراز داشت: آمریکا با وضع تحریم‌های جدید این واهمه را در بین کشورهای اروپایی و سایر کشورها ایجاد می‌کند که جرات نکنند با ایران رابطه برقرار بکنند.

,

وی افزود: درواقع ما در قصه‌ای هسته‌ای باختیم و برنده قضیه آمریکایی‌ها شدند، همان چیزی که اوباما گفت و امروز هم آمریکایی هم بر اساس شرایط جدید آن را عملیاتی‌تر می‌کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه