اخبار داغ

دبیر انجمن هنرمندان نقاش استان البرز خبر داد:

نمایشگاه گروهی نقاشی با موضوع تالاب در کرج برگزار می شود

نمایشگاه گروهی نقاشی با موضوع تالاب در کرج برگزار می شود
دغدغه‌های زیست محیطی هنرمندان باعث شد تا سهم اندک خود را در قبال مادر زمین با برگزاری نمایشگاه گروهی نقاشی با موضوع تالاب ویژه اعضای انجمن رسمی هنرمندان نقاش البرز در کرج ادا کنیم
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از نگارانه؛دغدغه‌های زیست محیطی هنرمندان باعث شد تا سهم اندک خود را در قبال مادر زمین با برگزاری نمایشگاه گروهی نقاشی با موضوع تالاب ویژه اعضای انجمن رسمی هنرمندان نقاش البرز در کرج ادا کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نگارانه؛,

اعظم قنبری دبیر انجمن هنرمندان نقاش استان البرز ضمن اعلام این خبر گفت: تالاب‌های ایران از مهم‌ترین شریانات حیات در گستره کره زمین شناخته شده و در نهایت تأسف روز به روز در خطر نابودی بیشتر قرار گرفته‌اند. این نابودی و تحلیل رفتن و یا آلوده شدن آب تالاب‌ها بدون شک گونه‌های جانوری بی‌شماری را در معرض خطر نابودی و حذف از چرخه حیات قرار داده است. سیر این نابودی‌ها در نهایت، حیات بشر را با تبعات پیچیده‌ای مواجه می‌سازد که زنگ خطر آن بارها توسط دانشمندان برای جوامع بشری به صدا درآمده است.

,

وی ادامه داد: هنرمند در مقام روحی حساس و نکته سنج بیشترین تاثیرگذاری را با بهره‌گیری از بهترین ابزار بیان در اختیار دارد. نمایش حقیقتِ آنچه روی می‌دهد، اما از دیدگان پنهان است! از آنجا که مهم‌ترین رسالت هنرمندان در هر جامعه پرداختن به مسائل مورد ابتلاء آن‌ها است، دغدغه‌های زیست محیطی ما را بر آن داشت تا سهم اندک خود را در قبال مادر زمین بپردازیم و قابلیت‌های هنرمندان خلاق را برای جلب افکار عمومی نسبت به اهمیت اقدامات فردی و جمعی با هدف پاسداشت مقام طبیعت به کار بندیم.

,

قنبری افزود:  از هنرمندان محترم عضو انجمن هنرمندان نقاش البرز دعوت می‌کنیم تا با خلق آثاری فاخر، در این بزرگداشت حیات زمین با ما همراه شوند لذا به اطلاع اعضای انجمن هنرمندان نقاش البرز می‌رسانیم جهت شرکت در نمایشگاه گروهی مطابق با شرایط ذیل آثار خود را خلق نمایند:

,

مقررات خلق اثر:

, مقررات خلق اثر:,

۱) آثار باید تنها در چهارچوب عنوان تعیین شده خلق شوند.

,

۲) قاب اثر جزئی از اثر است. بزرگترین ضلع اثر با احتساب ابعاد نهایی با قاب، حداکثر ۵۰ سانتی‌متر باشد. آثار با ابعاد نهایی بیشتر از ۵۰ سانتی‌متر پذیرفته نخواهد شد. (خلق آثار با ابعاد کوچکتر بلامانع است)

,

۳) تکنیک اثر آزاد است.

,

۴) هر هنرمند حداکثر سه اثر برای شرکت در نمایشگاه می‌تواند ارسال کند و در نهایت تنها یک اثر از هر هنرمند (پس از بررسی توسط هیئت مدیره انجمن) به نمایشگاه راه پیدا خواهد کرد. در صورت عدم تأیید کیفیت هر سه اثر، هنرمند به نمایشگاه راه پیدا نمی‌کند.

,

ارسال آثار

, ارسال آثار,

■ مهلت ارسال تصویر آثار: ساعت ۲۴ جمعه ۶ مرداد ۹۶
■ روش ارسال تصویر آثار: فقط از طریق تلگرام به خانم فرانک ژین ۰۹۱۹۵۳۳۲۸۳۶ @faranakzhean

,
,

برگزاری نمایشگاه

, برگزاری نمایشگاه,

■ تاریخ برگزاری: ۲۰ مرداد ۹۶
■ محل برگزاری: تهران / گالری دارگون

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه