اخبار داغ

معاون استاندار خبر داد:

آغاز ثبت نام متقاضیان تسهیلات رونق تولید در استان مرکزی

آغاز ثبت نام متقاضیان تسهیلات رونق تولید در استان مرکزی
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری مرکزی از آغاز ثبت نام متقاضیان تسهیلات رونق تولید استان در سامانه بهین یاب خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از اراک امروز؛ ظفر افشون معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری مرکزی در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان گفت: همزمان با آغاز ثبت نام سامانه بهین یاب در سراسر کشور، تولیدکنندگان استان نیز می توانند برای دریافت تسهیلات سرمایه درگردش و ثابت اقدام کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اراک امروز,

افشون اظهار کرد: متقاضیان تسهیلات رونق تولید می توانند از امروز با مراجعه به سامانه بهین یاب، بخش تامین مالی واحد ها و تکمیل مراحل ثبت نام نسبت به تامین سرمایه در گردش و سرمایه ثابت مورد نیاز واحد خود اقدام کنند و جهت پیگیری دریافت تسهیلات به سازمان صنعت، معدن و تجارت مراجعه کنند.

,

وی به جزییات پرداخت تسهیلات به واحدهای متقاضی اشاره کرد و افزود: در قالب این طرح به واحدهای تولیدی زیر ۵۰ نفر نیروی کار ۱۰ میلیارد ریال تسهیلات و برای واحدهای تولیدی ۵۰ تا ۱۰۰ نفر نیروی کار تسهیلات ۳۰ میلیارد ریالی پرداخت می شود.

,

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری مرکزی بیان کرد: همچنین به واحدهای تولیدی که نیاز به سرمایه ثابت دارند ۲۰ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت می شود.

,

وی ادامه داد: جلسه هماهنگی با بانک ها به منظور پرداخت تسهیلات برگزار شده است و بانک های استان آمادگی پرداخت تسهیلات را دارند.

,

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری مرکزی گفت: با توجه به شعار سال مبنی بر «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» مجموعه دستگاه های اجرایی پیگیری توسعه اشتغال و رفع مشکلات بنگاه های اقتصادی را در اولویت کار دارند و امید است در سال جاری شاهد رونق تولید و فعالیت واحدهای صنعتی و رفع مشکلات بنگاه های تولیدی باشیم.

,

افشون با اشاره به اینکه دستگاه های اجرایی همراهی خوبی برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی دارند اظهار کرد: تاکنون به واسطه همکاری دستگاه های اجرایی، ۶۰ درصد مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان اجرایی شده است.

,

در این نشست عمده مشکلات پنج واحد صنعتی در زمینه بیمه تامین اجتماعی، امور مالیاتی، مسکن و شهرسازی، شرکت شهرک های صنعتی، شرکت برق و دستگاه های خدمات رسان و بانک ها مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

,

استان مرکزی با بیش از ۲ هزار و ۸۰۰ واحد صنعتی چهارمین قطب صنعتی کشور به شمار می رود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه