اخبار داغ

رییس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی:

تحریم‌ها هیچ اثری بر اراده پولادین ملت ایران ندارد/ سپاه مقتدرانه در برابر هر تجاوزی ایستاده است

تحریم‌ها هیچ اثری بر اراده پولادین ملت ایران ندارد/ سپاه مقتدرانه در برابر هر تجاوزی ایستاده است
رییس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی گفت: کشورهای استکباری و حامیان داعش هم بدانند که هر چه آن‌ها بر دشمنی خود با ایران بیفزایند پاسخی شدیدتر و قاطع‌تری از ما خواهند دید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ داود محمدی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک  مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با شاخص، با اشاره به حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مواضع داعش در سوریه اظهار کرد:  با توجه به حمله تروریستی در تهران پیام ملت ایران به داعش و حامیان آن‌ها با دست قدرتمند سپاه به نمایش درآمد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخص،,

وی با بیان اینکه دست قدرتمند ملت ایران این بار از آستین سپاه انقلاب اسلامی بیرون آمده بود، افزود: این اقدام مقتدرانه سیلی محکمی بود که به داعش زده شد.

,

رییس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس ادامه گفت: کشورهای استکباری و حامیان داعش بدانند که هر چه آن‌ها بر دشمنی خود با ایران بیفزایند پاسخی شدیدتر و قاطع‌تری از ما خواهند دید.

,

محمدی خاطرنشان کرد: امکانات نظامی، موشکی و توانمندی انرژی هسته‌ای ایران در جایگاهی قرار دارد که هیچ کس جرات تعدی و تجاوز به این نظام را نخواهد داشت.

,

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی در خصوص اعمال تحریم‌های جدید آمریکا گفت: تهدیدها و تحریم‌های کشورهای صهیونیستی به ویژه آمریکا تازگی ندارد زیرا از ابتدای پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با آن‌ها مواجه بودیم.

,

وی با اشاره به اختلاف مبنایی مستکبران با جمهوری اسلامی ایران، اضافه کرد: کشورهای استکباری و آمریکا منابع و استقلال کشورها را نشانه رفته‌اند اما ایران اسلامی هیچگاه از مواضع و منافع ملت خود کوتاه نیامده و آن‌ها را در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام می‌گذارد.

,

محمدی در پایان خاطرنشان کرد: ملت ایران درس ایستادگی خود را در پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس با تقدیم هزاران شهید به خوبی پس داده است پس از این هم هیچ خللی در اراده پولادین این ملت ایجاد نخئاهد شد.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه