اخبار داغ

دادستان عمومی انقلاب ساوه:

هیچ خط قرمزی در برخورد با فساد نداریم/نظارت ضعیف شورای شهر ساوه بر شهرداری

هیچ خط قرمزی در برخورد با فساد نداریم/نظارت ضعیف شورای شهر ساوه بر شهرداری
دادستان عمومی انقلاب شهرستان ساوه گفت: در برخورد با فساد هیچ خط قرمزی نداریم، اما ممکن است صلاحیت رسیدگی به بعضی پرونده‌ها در ساوه نباشد که در مراجع بالاتر رسیدگی می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نارخبر، مسئولین دادگستری شهرستان ساوه به مناسبت هفته قوه قضائیه در نشست خبری با خبرنگاران شرکت کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نارخبر،,

مجید علیپور دادستان عمومی انقلاب شهرستان ساوه با اشاره به پرونده تخلفات شهرداری ساوه گفت: شورای شهر ساوه به وظیفه اش عمل نکرده است و نظارت کافی بر عملکرد شهرداری نداشته است. برای پیشگیری از تکرار تخلفات برای شورای جدید شهر ساوه، جلسات مشترک آموزشی برگزار می کنیم.

,

وی درخصوص احتمال وجود اسامی افراد عالی رتبه در این پرونده افزود: در برخورد با فساد هیچ خط قرمزی نداریم، اما ممکن است صلاحیت رسیدگی به بعضی پرونده‌ها در ساوه نباشد که در مراجع بالاتر رسیدگی می شود.

,

علیپور اتهام افراد احضار شده را مالی دانست و بیان کرد: مجموعا ۱۰ نفر در این پرونده بازداشت شدند که هفت نفر آنان با قرار تامین آزاد هستند ولی سه نفر فعلا در بازداشت به سر می‌برند.

,

وی با تاکید بر احتمال افزایش نفرات احضار شده، افزود: براساس گزارشات مردمی بطور کاملا مستقل عمل می کنیم، اگر اتهامات اثبات شود، کیفر خواست صادر خواهد شد در غیر این صورت قرار منع تعقیب صادر می گردد.

,

دادستان ساوه درخصوص رسیدگی به پرونده مدیران ارشد شهرستان، اظهار کرد: پرونده این مدیران در حیطه اختیارات مرکز استان است و بخش دیگر در شهرستان رسیدگی می شود .

,

وی ادامه داد: دادسرای ساوه در رسیدگی به پرونده‌های یاد شده سفارش پذیر نیست و با قاطعیت برخورد می کند.

,

دادگستری ساوه

, دادگستری ساوه,

علیپور از رسانه ها خواست تا به عنوان چشمان بینای جامعه به صورت کاملا حرفه‌ای خواسته‌ها و دغدغه‌های مردم را  اطلاع رسانی کرده و نسبت به وقوع تخلفات هوشیار باشند.

,

 وی با اشاره به قانون مجوز حضور خبرنگاران در جلسات شورا افزود: همکاری رسانه‌ها با مجموعه دستگاه قضایی در ساوه می‌تواند به کاهش جرایم و تخلفات کمک بسزایی کند.

,

دادستان ساوه تاکید کرد: از فعالیت رسانه‌ها حمایت می کنیم زیرا معتقدیم رسانه ها در جهت‌دهی افکار عمومی و رشد و بالندگی جامعه نقش موثری دارند.

,

وی با اشاره به تخلفات سایر دستگاه ها افزود: تخلفات تنها مربوط به شهرداری ساوه نیست و با تخلفات دیگری مانند بانک‌ها، صنعت، بهداشتی و درمانی نیز برخوردهای جدی صورت گرفته است.

,

علیپور درخصوص اعضای منتخب شورای شهر فعلی بیان کرد: هیچ پرونده ای تاکنون برای این دو عضو به جامانده از دوره چهارم شورا باقی نمانده است.

,

انتهای پیام/

,

,

, , ]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه