اخبار داغ

اقدام «آتش به اختیار» جوانان محلاتی/توزیع ۱۵ سبد غذایی ویژه محرومین به یاد شهدا در محلات

اقدام «آتش به اختیار» جوانان محلاتی/توزیع ۱۵ سبد غذایی ویژه محرومین به یاد شهدا در محلات
جمعی از جوانان روزه دار محلاتی در حرکتی خود جوش با تهیه اقلام اساسی سبد غذایی، به یاد پانزد شهید شهر محلات، ۱۵ سبد غذایی تهیه و میان نیازمندان توزیع کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری صبح محلات، احیاء شب‌های جمعه ماه مبارک رمضان در کنار قبور شهدای شهر محلات از ۴ سال پیش با ابتکار بسیجیان پایگاه شهدای گمنام شهر محلات آغاز شد، اقدامی که از ابتدا زمینه جذب جوانان و عاشقان شهدا از سرتاسر شهر را فراهم کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری صبح محلات,

ابتدایی ترین تلاش این جوانان در ۴ سال گذشته تلاش برای کیفیت بخشی به برنامه‌ها بود اقدامی که با مشارکت خودجوش جوانان در کنار ایثارگران و رزمندگان شهر محلات فراهم شد و تدارک سحری برای پذیرایی از شرکت کنندگان در برنامه به عنوان یک دغدغه در میان برگزار کنندگان مراسم ایجاد شد.

,

دغدغه‌ای که با مشارکت جمعی از جوانان و با کمک گرفتن از خیرین به نتیجه رسید اما خیلی زود جایش را با دغدغه کمک به محرومین و نشر فرهنگ شهید و شهادت عوض کرد.

,

جوانان بسیجی و روزه دارا محلاتی در ماه مبارک رمضان امسال در حرکتی خود جوش با تهیه اقلام اساسی سبد غذایی هر یک به مبلغ بیش از ۱ میلیون ۵۰۰ هزار ریالی به همراه یک جلد کتاب شهید «ابراهیم هادی» و توزیع هر بسته به نام و یاد یک شهید تلاش کردند تا قدمی هرچند کوچک در راستای کمک به نیازمندان و بسط و گسترش فرهنگ شهید و شهادت بردارند.

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه