اخبار داغ

مدیرعامل فرهنگی ورزشی شهرداری خبر داد:

برگزاری رایگان 10 کارگاه آموزشی سلامت محور در قزوین

برگزاری رایگان 10 کارگاه آموزشی سلامت محور در قزوین
مدیرعامل سارمان فرهنگی، ورزشی شهرداری قزوین گفت: 10 کارگاه آموزشی سلامت محور با مشارکت مرکز بهداشت شهید بلندیان قزوین از ابتدای سال‌جاری در محلات مختلف قزوین برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سعید وزیری‌نژاد در گفت‌وگو با  صبح قزوین، ارتقای سطح سلامت شهروندان و آشنایی شهروندان با سبک زندگی سالم را از جمله اهداف برگزاری کارگاه‌های آموزشی ذکر کرد و افزود: به طور قطع برگزاری کارگاه‌های سلامت محور با رویکرد آموزش‌های شهروندی تاثیر به‌سزایی در بهبود کیفیت زندگی شهروندان دارد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح قزوین,


وی بیان کرد: تغذیه سالم در ماه مبارک رمضان، افسردگی و پیشگیری از آن، پیشگیری از اختلالات روان‌پزشکی، شیوه‌های صحیح مدیریت استرس، از سرطان پیشگیری کنیم، فرزندپروری و شیوه‌های تربیت نوجوانان عناوین این کارگاه‌های آموزشی است که در راستای آگاهی بخشی به خانواده‌ها در این محلات برگزار شد. 

این مسئول افزود: همچنین به منظور افزایش سطح سلامتی، ایستگاه سلامت در محلات 14‌گانه قزوین راه‌اندازی شده است و خدمات رایگانی در این ایستگاه در حوزه بهداشت روان و سلامت جسمی توسط تیم‌های تخصصی متشکل از روانشناس و پزشک مجرب به شهروندان ارائه می شود. 

وی خاطرنشان کرد: ایستگاه‌های سلامت هر ماه دوبار در هر محله برپا می‌شود تا به منظور ارتقای سطح سلامت جسم و روح شهروندان خدمات مناسبی به آنها ارائه شود. 

این مسئول افزود: این طرح با رویکرد حمایتی به ویژه در سطح محلات کمتر توسعه یافته اجرا می‌شود و انجام چکاپ، تست رایگان قند خون، فشارخون، قد و وزن، مشاوره تغذیه و روان نیز از خدمات ارائه شده در ایستگاه‌های سلامت است.

وزیری‌نژاد افزود: یک شهر برای قرار گرفتن در مسیر توسعه به داشتن شهروندان سالم نیازمند است، به همین دلیل همواره مقوله ارتقای سلامت جسمی، روحی و نشاط اجتماعی شهروندان در دستور کار این سازمان قرار داشته است.

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه