اخبار داغ

به مناسبت هفته قوه قضائیه انجام شد؛

دیدار مسئولین شهرستان قاینات با خانواده شهید مهدی امین زاده + تصاویر

دیدار مسئولین شهرستان قاینات با خانواده شهید مهدی امین زاده + تصاویر
جمعی ازمسئولین شهرستان قاینات در آستانه شهادت شهدای 7تیر با خانواده شهید دکتر مهدی امین زاده دیدار کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازنسیم قائن ، پیش از ظهر امروز امام جمعه قاین به اتفاق نماینده شهرستان وجمعی از مسئولین دستگاههای قضایی وانتظامی شهرستان با خانواده شهید مهدی امین زاده دیدار کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسیم قائن,

فلاحتی نماینده مردم قاینات وزیرکوه در این دیدار با بیان این که امنیت کشور مرهون اقتدار قوه قضائیه است گفت: قطعا با همکاری 3قوه مقننه ،مجریه وقضائیه اقتدار نظام بیشتر خواهد شد.

,

وی بابیان این که شهید امین زاده افتخار قاینات است گفت:براساس شواهد  وقرائن شهید امین زاده در قبل وبعد از پیروزی انقلاب زحمات فراوانی در شهرستان قاینات وبه طبع آن در کشور کشیده اند وهمان طور که رهبری فرموده اند زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست وحضور ما در منزل شهید گام کوچکی در مسیر یاد ونام شهداست.

,

نماینده مردم قاینات وزیرکوه افزود: طراز حرکت ما درانقلاب شهدا ونزدیک شدن به آرمان های شهداست وباید در مسیر شهدا وآرمان های شهدا گام برداریم.

,

وی در پایان افزود: دشمن همیشه به دنبال نفوذ به ارکان نظام جمهوری اسلامی ایران است ودر ترور شهدای 7تیر 1360نیز یک نیروی نفوذی به ظاهر انقلابی در دفتر نخست وزیری نفوذ پیدا کرد.

,

فلاحتی گفت:درحال حاضر جلوگیری از نفوذ دشمن درلایه های نظام جزء اهداف جمهوری اسلامی است.

,

شهید مهدی امین زاده متولد1328در شهرستان قاینات،  یکی از 72 تن شهید گلگون کفن شهدای7تیر1360 است که به دست مزدوران منافق و عوامل آمریکا جان به جان آفرین تسلیم کرد و شربت شهادت نوشید .

, شهید مهدی امین زاده متولد1328در شهرستان قاینات،  یکی از 72 تن شهید گلگون کفن شهدای7تیر1360 است که به دست مزدوران منافق و عوامل آمریکا جان به جان آفرین تسلیم کرد و شربت شهادت نوشید ., شهید مهدی امین زاده متولد1328در شهرستان قاینات،  یکی از 72 تن شهید گلگون کفن شهدای7تیر1360 است که به دست مزدوران منافق و عوامل آمریکا جان به جان آفرین تسلیم کرد و شربت شهادت نوشید .,

وی دارای دکترای بازرگانی واقتصاد بود که سمت معاون بازرگانی داخلی وزارت بازرگانی را برعهده داشت.

, وی دارای دکترای بازرگانی واقتصاد بود که سمت معاون بازرگانی داخلی وزارت بازرگانی را برعهده داشت., وی دارای دکترای بازرگانی واقتصاد بود که سمت معاون بازرگانی داخلی وزارت بازرگانی را برعهده داشت.,
,
,
,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه