اخبار داغ

همزمان با روز عید برپا می شود؛

اقامه نماز عید فطر در 19 نقطه استان سمنان +زمان و مکان

اقامه نماز عید فطر در 19 نقطه استان سمنان +زمان و مکان
مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان سمنان از اقامه نماز عید فطر در 19 نقطه استان در صبح دوشنبه هفته جاری خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد حسن پیرچه مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان سمنان درگفتگو با خبرنگار مرآت از برگزاری نماز عید سعید فطر در 19 نقطه از استان خبرداد و گفت: نماز عید سعید فطر در سمنان به امامت آیت الله سیدمحمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان 7:45 صبح در مصلای نماز جمعه برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت ,

مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان سمنان با اشاره به اینکه نماز عید فطر در شاهرود ساعت 7:30 صبح در مصلی نماز جمعه با امامت حجت الاسلام و المسلمین امینی اقامه خواهد شد، افزود: نماز عید فطر در  دامغان ساعت 7 صبح در میدان شهدا به امامت حجت الاسلام سید محمد حسینیان اقامه می شود.

,

پیرچه با بیان اینکه اقامه نماز عید فطر در گرمسار ساعت  7 صبح در مسجد جامعه و به امامت حجت الاسلام سیدعلی مهدی نژاد می باشد، اظهار کرد: نماز عید سعید فطر در سرخه ساعت 7:15 صبح  در حسینیه شهدا به امامت حجت الاسلام مصطفی فاطمی بصیر اقامه می شود.

,

وی با اشاره به اینکه نماز عید در مهدیشهر ساعت 7:30 صبح به امامت حجت الاسلام محمد بارانی در حسینیه المهدی(عج) برپا خواهد شد، گفت: نماز عید در شهمیرزاد ساعت 8 به امامت حجت ‏الاسلام سیدداوود احمدپناه در مصلی و در درجزین ساعت 7به امامت حجت ‏الاسلام محمدرضا رحیمی‏ زاده در مدرسه حضرت مهدی(عج) اقامه می شود.

,

مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان سمنان در ادامه افزود: اقامه نماز عید در بسطام ساعت 7:30 صبح به امامت حجت الاسلام و المسلمین رضوی نسب در  صحن امامزاده محمد بسطام و در دیباج ساعت7:30 به امامت حجت الاسلام و المسلمین قدمی در مصلی برگزار می شود.

,

وی با بیان اینکه نماز عید در آرادان ساعت 7:30 صبح به امامت حجت الاسلام و المسلمین شریفی نیا در مسجد صاحب الزمان اقامه می شود، گفت: نماز عید در ایوانکی ساعت 7:30 صبح در میدان امام خمینی به امامت حجت الاسلام و المسلمین کشمیر برگزار خواهد شد.

,

پیرچه همچنین تصریح کرد: نماز عید سعید فطر در کلاته ‏خیچ ساعت 8 صبح به امامت حجت الاسلام حمیدرضا شکری در حسینیه اعظم و در بیارجمند به امامت حجت ‏الاسلام محمدرضا احمدی در مصلی ساعت7:30 برگزارمی شود.

,

وی با بیان اینکه این نماز و در کلاته ‏رودبار به امامت حجت ‏الاسلام اسماعیل بناییان سفید در مسجد جامع ساعت 8 برگزار می شود، افزود: اقامه نماز عید در مجن ساعت 7:30 به امامت حجت الاسلام و المسلمین جناتی در مسجد جامع و در رودیان ساعت 7:30 صبح به امامت حجت الاسلام والمسلمین معصومی در مسجد جامع برگزار خواهد شد.

,

مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان سمنان با اشاره به اینکه نماز عید در میامی ساعت 6:30 صبح به امامت حجت الاسلام قربانعلی صفائی پور در مسجد جامع برگزارخواهد شد، بیان کرد: نماز عید در حسین آباد کالپوش ساعت 7:30 به امامت حجت الاسلام و المسلمین بهرامی در مدرسه حضرت زینب(س) اقامه می شود.

,

پیرچه درخصوص ایاب و ذهاب نمازگزاران گفت: در همه شهرهای استان وسائل نقلیه عمومی برای برگزاری هرچه باشکوهتر نماز عید سعید فطر پیش بینی شده و نمازگزاران را از همه نقاط مختلف شهر به محل برپایی نماز عید فطر انتقال می دهند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه