اخبار داغ

در دیدار فرماندار و رئیس اتاق اصناف کاشمر عنوان شد:

تأکید بر آموزش روش‌های نوین بازاریابی با تکیه بر اقتصاد و اخلاق اسلامی

تأکید بر آموزش روش‌های نوین بازاریابی با تکیه بر اقتصاد و اخلاق اسلامی
فرماندار کاشمر با تأکید بر لزوم آموزش‌ روش‌های نوین بازاریابی با تکیه بر اقتصاد و اخلاق اسلامی خواستار توجه ویژه اتاق اصناف به این موضوع شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کاشمربصیر محمد حسن فرهادی که به مناسبت روز اصناف با حضور در اتاق اصناف کاشمر ضمن بازدید از بخش‌های مختلف و اتحادیه‌های اصناف با رئیس و اعضای هیأت مدیره اتاق اصناف دیدار و گفتگو کرد ضمن تبریک روز اصناف با اشاره به نقش اصناف و بازار در برهه‌های مختلف از تاریخ سیاسی اجتماعی ایران گفت: چه قبل و چه بعد از انقلاب، اصناف در شکل‌گیری و تداوم انقلاب شکوهمند اسلامی نقشی بی‌بدیل داشته اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کاشمربصیر, .,

 

,

فرهادی گفت: اصناف و بازار به عنوان یک پایه و کمک کار حکومت و دولت می‌توانند در داشتن اقتصادی پویا در جامعه مؤثر باشند.

,

 

,

وی تأکید کرد: باید آموزش روش‌های نوین بازاریابی و مشتری مداری با تکیه بر اقتصاد اسلامی و اخلاق اسلامی در کسب و کار مورد توجه اتاق اصناف واقع شود.

,

 

,

فرماندار کاشمر با تأکید بر نقش اصناف در تحقق اقتصاد مقاومتی گفت: بازار و اصناف با رعایت حقوق مصرف کنندگان و ارائه خدمات مناسب به مشتریان می‌توانند در قرار گرفتن کالای ایرانی به عنوان اولویت اول سبد کالای خانوارها و در نتیجه آن رونق تولید و اشتغال و تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی نقش مهمی ایفا کنند.

,

 

,

در ادامه این دیدار محمدرضا جبلی، رئیس اتاق اصناف کاشمر با بیان اینکه در چند سال اخیر اتاق اصناف شکل قانونمند و نظام مندی به خود گرفته است، خاطرنشان کرد: در دولت یازدهم نقش و جایگاه اتاق اصناف در تصمیم گیری‌های کلان بیشتر مورد توجه قرار گرفته و این امر خود کمک شایانی در رفع مشکلات بازاریان و جامعه اصناف داشته است .

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه