اخبار داغ

دادستان دامغان:

زنده نگه ‌داشتن یاد و خاطره شهدای هفتم تیر ضروری است

زنده نگه ‌داشتن یاد و خاطره شهدای هفتم تیر ضروری است
دادستان دامغان بابیان اینکه تفکرات و اندیشه‌های شهید بهشتی هنوز در بین مردم جریان دارد، گفت: زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا به‌ویژه شهدای گران‌قدر هفتم تیر ضروری است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدتقی گلی در جلسه هماهنگی گرامیداشت قوه قضائیه در دامغان به میزبانی فرمانداری این شهرستان ضمن تشریح برنامه‌های این هفته، گفت: گل‌باران و عطرافشانی مزار مطهر شهیدان، دیدار با سه خانواده معظم و گرانقدر شهدا، ایثارگران و آزادگان انقلاب اسلامی، دیدار اعضاء ستاد بزرگداشت هفته قوه قضائیه با امام‌جمعه، ثبت‌نام هماهنگ و رایگان و ارائه کد کاربری قضایی به متقاضیان حقیقی و حقوقی و حضور منسجم اعضاء ستاد با اتفاق کارکنان دادگستری و دادسرای عمومی و انقلاب در راهپیمایی روز جهانی قدس و نماز عبادی سیاسی جمعه، سخنرانی دادستان عمومی و انقلاب در راهپیمایی روز جهانی قدس از برنامه های آغازین این هفته خواهد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: دیدار اعضاء ستاد بزرگداشت هفته قوه قضائیه با خانواده مددجویان، بازدید از زندان و بررسی مشکلات و درخواست‌های ایشان، ملاقات عمومی اعضاء ستاد، نشست خبری با اصحاب رسانه و گزارش اقدامات یک‌ساله، حضور قضات در شعبات شورای حل اختلاف و حضور در آیین گرامیداشت شهدای والامقام هفتم تیر از مهم‌ترین برنامه‌های هفته گرامیداشت قوه قضائیه دامغان خواهد بود.

,

دادستان دامغان بابیان اینکه برگزاری برنامه‌های هفته گرامیداشت قوه قضائیه نیازمند تعامل و همکاری همه دستگاه‌ها است، اظهار داشت: تمامی دستگاه‌های اجرایی می بایست در هرچه بهتر برگزار شدن برنامه‌های هفته گرامیداشت قوه قضائیه و یاد و خاطره شهید بهشتی و ۷۲ تن از یاران باوفایش همکاری کنند.

,

گلی تاکید کرد: دشمنان انقلاب اسلامی ایران تمام  تلاش خود را به کار گرفته بودند که با ترور شهید بهشتی و ۷۲ تن از یاران باوفای امام راحل  مسیر انقلاب اسلامی را دچار مشکل و به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خدشه وارد کنند از سوی دیگر یکی از توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان علیه نظام، ترور شخصیت هایی همچون دکتر بهشتی بود اما با ترور چنین شخصیت‌هایی نیز خدشه‌ای به نظام و انقلاب ما وارد نخواهد شد.

,

وی بر ضرورت آشنایی بیشتر مردم با اصول و احکام اجتماعی تاکید کرد و گفت: هفته قوه قضائیه بهترین زمان برای انجام این کار است.  

,

دادستان دامغان بابیان اینکه تفکرات و اندیشه‌های شهید بهشتی هنوز در بین مردم جریان دارد، افزود: زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا به‌ویژه شهدای گران‌قدر هفتم تیر ضروری است.

,

گلی در بخش دیگری از سخنان خود، تاکید کرد: برخورد با متخلفان و هنجارشکنان از مهم‌ترین وظایف دستگاه قضایی است که در این راستا قضات با هیچ‌کس مماشاتی نخواهند داشت .

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه